Μία εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: σχεδιασμός και αξιολόγηση

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια η χρήση φορητών τεχνολογιών και συσκευών έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη σε πολλούς τομείς, όπως στην οικονομία, τον τουρισμό, την ψυχαγωγία, αλλά και στην εκπαίδευση. Υπάρχουν πολλές έρευνες που αποδεικνύουν την τεράστια εξάπλωση της χρήσης και της δημοτικότητας των κινητών συσκευών (κινητά τηλέφωνα, tablet και φορητοί υπολογιστές) μεταξύ των νέων. Από την άλλη πλευρά, τα κινητά τηλέφωνα προτιμώνται περισσότερο σε σύγκριση με άλλες κινητές συσκευές από τους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η κινητή τεχνολογία προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης της μάθησης και προσφέρει επίσης στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς εξατομικευμένες ευκαιρίες μάθησης. Οι κύριοι παράγοντες για την υιοθέτηση και εφαρμογή του M-Learning στα σχολεία είναι η προθυμία και η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών. Επομένως, η παρούσα διδακτορική διατριβή στοχεύει στο σχεδιασμό και την αξιολόγηση μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής Android που αναμένεται να βοηθήσει τους μαθητές γυμνασίου με μαθησιακές δυσκο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent years the use of portable technologies and devices has become widespread in many fields, such as in the economy, tourism, entertainment, but also in education. There are many surveys that prove the huge spread of use and popularity of mobile devices (mobile phones, tablets and laptops) among young people. On the other hand, mobile phones are mostly preferred compared to other mobile devices by secondary school students. Mobile technology offers the ability to support learning and also offers to both students and teachers personalized learning opportunities. The main factors for the adoption and implementation of M-Learning in schools are the willingness and readiness of teachers. Therefore, this PhD dissertation aims at the design and evaluation of an educational Android application that is expected to help Greek gymnasium’s students with learning difficulties to acquire extra skills in mathematics. Firstly, the attitudes and perceptions of Greek special education teachers ab ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59082
ND
59082
Εναλλακτικός τίτλος
A mobile application for students with learning difficulties: design and evaluation
Una aplicación móvil para estudiantes con dificultades de aprendizaje: diseño y evaluación
Συγγραφέας
Ρετζέπη, Νικολέτα (Πατρώνυμο: Παναγιώτη)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Universidad de Murcia
Εξεταστική επιτροπή
Prendes-Espinosa Maria-Paz
Gutiérrez-Porlán Isabel
Ruiz-Palmero Julio
Gonzalez-Calatayud Victor
Esteve-Gonzalez Vanessa
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Λογισμικό (software)
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Υπολογιστές, Υλικό (hardware) και Αρχιτεκτονική
Λέξεις-κλειδιά
Νέες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας; Μάθηση μέσω κινητών συσκευών; Εφαρμογή Android
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.