Η διαδικτυακή καταναλωτική συμπεριφορά της γενιάς Ζ στα σύγχρονα τεχνολογικά προϊόντα

Περίληψη

Η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών μπορεί να διαμορφωθεί από ένα πλήθος παραγόντων που είτε είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών μίας επιχείρησης να προωθήσει τα προϊόντα της, είτε συμβαίνουν ως επακόλουθο της γενικότερης επιχειρησιακής στρατηγικής στο πέρασμα του χρόνου, είτε αφορούν τον ίδιο τον καταναλωτή. Η πρόβλεψη αυτής της συμπεριφοράς μπορεί δυνητικά να οδηγήσει σε συγκεκριμένες επιχειρησιακές αποφάσεις, σε αναλογία με τους στόχους της εκάστοτε επιχείρησης αλλά πάντα με απώτερο στόχο την μεγιστοποίηση των εσόδων και τη μείωση της πιθανότητας αποτυχίας ενός προϊόντος. Οι επιχειρήσεις για να πετύχουν τους στόχους τους, θα πρέπει να γνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των καταναλωτών στους οποίους απευθύνονται καθώς και να είναι σε θέση να ελέγξουν, σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό, τους παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά τους. Το γεγονός αυτό, μεγεθύνεται εάν το προϊόν που έχει δημιουργήσει η επιχείρηση κάνει την είσοδό του στην αγορά για πρώτη φορά. Η παρούσα διδακ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Online consumer behavior is shaped by a variety of factors that either result from a company's efforts to sell its products, emerge as a consequence of broader business strategies over time, or pertain to the consumers themselves. Predicting this behavior can lead to specific business decisions aligned with company goals, ultimately aiming to maximize revenue and reduce the risk of product failure. For companies to achieve their objectives, they must understand the unique characteristics of their target consumers and effectively manage the factors influencing their behavior. This necessity becomes even more pronounced when a product is introduced to the market for the first time. This thesis investigates the factors influencing the online consumer behavior of Generation Z, a cohort with distinct and unique characteristics, particularly regarding newly launched technological products. It focuses on how multiple factors, previously identified in the literature as individually affecting c ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2027)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59028
ND
59028
Εναλλακτικός τίτλος
Gen z’s online consumer behaviour regarding newly launched technological products
Συγγραφέας
Θεοχάρης, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας. Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Εξεταστική επιτροπή
Τσεκουρόπουλος Γεώργιος
Χατζηγεωργίου Χρυσούλα
Κοκκίνης Γεώργιος
Βρανά Βασιλική
Κιλιπίρης Φώτιος
Χαλικιάς Μιλτιάδης
Χρήστου Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή; Γενιά Ζ; Νέο-εισερχόμενα προϊόντα; Μάρκετινγκ τεχνολογικών προϊόντων; Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.