Ευφυές σύστημα ανάλυσης συναισθημάτων με χρήση πολυκριτήριας και ποιοτικής συγκριτικής ανάλυσης

Περίληψη

Στο σημερινό δυναμικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, η κατανόηση και η ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών είναι απαραίτητη για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Οι προτιμήσεις και οι απόψεις των πελατών εκφράζονται πλέον όλο και περισσότερο μέσω διαδικτυακών κριτικών (online customer reviews) που περιλαμβάνουν συνδυασμό ποσοτικών δεδομένων (αριθμητικές αξιολογήσεις – ratings) και ποιοτικών (σχόλια – comments), δημιουργώντας την ανάγκη για πιο εξελιγμένες και δυναμικές προσεγγίσεις στην ανάλυση ανατροφοδότησης. Οι παραδοσιακές μέθοδοι ανάλυσης ικανοποίησης πελατών, που συχνά βασίζονται αποκλειστικά σε ποσοτικά δεδομένα έρευνας, υπολείπονται στην αποτύπωση της πολυπλοκότητας και της ποικιλομορφίας των σύγχρονων εμπειριών των πελατών. Η παρούσα διατριβή προτείνει ένα Ευφυές Σύστημα Ανάλυσης πέντε βημάτων για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου, ενσωματώνοντας προηγμένες αναλυτικές τεχνικές όπως Ανάλυση Συναισθήματος βάσει χαρακτηριστικών (Aspect based Sentiment Analysis – ABSA ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In today's dynamic and competitive market environment, understanding and enhancing customer satisfaction are essential for business success. Traditional methods of analysing customer feedback, often reliant on structured survey data, fall short in capturing the complexity and diversity of modern customer experiences reflected in heterogeneous data, such as those found in online customer reviews. The present dissertation proposes a novel five-step customer feedback analysis system designed to address these challenges by integrating advanced analytical techniques, including aspect-based sentiment analysis (ABSA), multicriteria decision analysis (MCDA), opinion analysis (OA), and qualitative comparative analysis (QCA).The system commences with the preprocessing of customer reviews to prepare data for subsequent analysis, followed by the application of an aspect-based sentiment analysis technique that leverages Large Language Models (LLMs) to extract and evaluate sentiment associated with ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 12/2026)
DOI
10.12681/eadd/57930
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57930
ND
57930
Εναλλακτικός τίτλος
Intelligent sentiment analysis system using multicriteria and qualitative comparative analysis
Συγγραφέας
Κυριακίδης, Αναστάσιος (Πατρώνυμο: Μάριος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Τσαφαράκης Στέλιος
Ματσατσίνης Νικόλαος
Τσαγκαράκης Κωνσταντίνος
Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος
Σίσκος Ελευθέριος
Δελιάς Παύλος
Παπαδάκης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Πληροφοριακά συστήματα
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική και Τεχνολογίες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Ικανοποίηση πελατών; Ανάλυση συναισθήματος; Πολυκριτήρια ανάλυση αποφάσεων; Ανάλυση συναισθήματος βάσει χαρακτηριστικών; Ποιοτική συγκριτική ανάλυση με χρήση ασαφών συνόλων; Επεξεργασία φυσικής γλώσσας; Μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs); Εξόρυξη γνώμης; Εξόρυξη κειμένου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.