Εφαρμογή προγράμματος δραστηριοτήτων με τη βοήθεια ζώων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: επιδράσεις σε επίδοση, προσαρμογή, αυτοεκτίμηση και καταθλιπτική συμπτωματολογία μαθητών
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε προκειμένου να γίνει σύγκριση αποτελεσμάτων μεταξύ της πειραματικής ομάδας (n=19) και της ομάδας ελέγχου (n=25) πριν και αμέσως μετά το τέλος της διενέργειας ενός προγράμματος αλληλεπίδρασης μαθητών δημοτικού με έναν εκπαιδευμένο σκύλο. Οι ανεξάρτητες μεταβλητές ήταν: α) η αλληλεπίδραση των μαθητών της πειραματικής ομάδας με τον σκύλο κατά τη διάρκεια του προγράμματος Δραστηριοτήτων με τη Βοήθεια Σκύλου (ΔΒΣ) και β) η παρακολούθηση διάλεξης από τους μαθητές της ομάδας ελέγχου με θέμα την εκπαίδευση σκύλου. Οι εξαρτημένες μεταβλητές ήταν η αυτοεκτίμηση, η προσαρμογή στο σχολικό περιβάλλον, η καταθλιπτική συμπτωματολογία και η επίδοση στα σχολικά μαθήματα, βάσει μέτρησης των δεικτών αντίστοιχων ερωτηματολογίων. Οι μαθητές της πειραματικής ομάδας αλληλεπίδρασαν με έναν εκπαιδευμένο σκύλο κατά τη διάρκεια 10 συνεδριών, 45 λεπτών εκάστης, που έλαβαν χώρα σε χρονικό διάστημα 47 σχολικών ημερών. Κατά το αντίστοιχο διάστημα, τις ίδιες ημέρες αλλά σε διαφορετική ώρ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The present study was designed to compare the results between the experimental group (n=19) and the control group (n=25) before and immediately after the completion of a programme involving elementary school students interacting with a trained dog. The independent variables were a) the interaction of the students in the experimental group with the dog during the Dog-Assisted Activities (DAA) programme, and b) the attendance of a lecture by the control group students on dog training. The dependent variables were self-esteem, school environment adaptation, depressive symptomatology, and academic performance, based on the measurement of corresponding questionnaire scores. The students in the experimental group interacted with a trained dog during 10 sessions, each lasting 45 minutes, over a period of 47 school days. During the same period, on the same days but at a different time, the control group students attended 10 lectures, each also lasting 45 minutes, on obedience exercises perform ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 12/2027)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




