Ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία: ικανοποίηση πελατών και χρηματοοικονομική αποδοτικότητα των ξενοδοχείων

Περίληψη

Η ικανοποίηση των πελατών αναδεικνύεται ως πρωταρχικός στόχος στον ξενοδοχειακό κλάδο καθότι συνδέεται με την παραγωγή πωλήσεων. Παρόλο που ένας σημαντικός αριθμός των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών έχει μελετηθεί, υπάρχει ένα αξιοσημείωτο κενό στη βιβλιογραφία αναφορικά με τη σχέση μεταξύ των οικονομικών δεδομένων και απόδοσης των ξενοδοχείων, και της ικανοποίησης των πελατών τους. Η διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη συσχέτιση μεταξύ διαφόρων οικονομικών δεικτών των ξενοδοχείων και της ικανοποίησης των πελατών τους, όπως αυτή αποτυπώνεται στις αξιολογήσεις στην πλατφόρμας του TripAdvisor. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της διατριβής, αντλήθηκαν δεδομένα που περιλάμβαναν τις βαθμολογίες στο TripAdvisor για ένα δείγμα ελληνικών ξενοδοχείων τριών έως πέντε αστέρων (N=554) για τα έτη 2011 έως 2016 (5,540 παρατηρήσεις). Στη συνέχεια, οι βαθμολογίες του TripAdvisor του κάθε ξενοδοχείου αντιστοιχήθηκαν με οικονομικά δεδομένα (και επιλεγμένους χρηματοοικονομικούς ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Customer satisfaction stands out as a paramount objective within the hotel industry. Despite numerous factors associated with service quality influencing customer satisfaction, a notable gap persists in the literature concerning the nexus between hotels' financial performance and customer satisfaction. This thesis endeavors to investigate the correlation between various financial indicators of hotels and customer satisfaction, as manifested through ratings on the TripAdvisor platform. To achieve this objective, data encompassing review scores were extracted from the TripAdvisor platform for a sample of Greek 3- to 5-star hotels (N=554) spanning the years 2011 to 2016 (5,540 observations). Subsequently, the TripAdvisor review scores were aggregated and aligned with the corresponding financial data and ratios derived from the hotels' balance sheets and profit & loss accounts. The analytical framework employed for this investigation included random effects panel models and stochastic fron ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56567
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56567
ND
56567
Εναλλακτικός τίτλος
Greek hotel industry: customer satisfaction and hotel financial performance
Συγγραφέας
Σκλάβος, Φαβιανός (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Εξεταστική επιτροπή
Ελευθερίου Κωνσταντίνος
Παντελίδης Παντελής
Χιόνης Διονύσιος
Καινούργιος Δημήτριος
Κοτταρίδη Κωνσταντίνα
Πολλάλης Ιωάννης
Πολέμης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οικονομετρία
Λέξεις-κλειδιά
Ικανοποίηση πελατών; Βιομηχανία, Ξενοδοχειακή; Οικονομετρία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)