Μέτρηση της συχνότητας χρήσης στρατηγικών γλωσσικής εκμάθησης και βεβαιότητας της αποτελεσματικότητας αυτών (CHESS) με τη χρήση της ράβδου V&V και του ερωτηματολογίου SILL σε μαθητικό πληθυσμό της Θράκης

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή αναλύει το επίπεδο χρήσης των στρατηγικών μάθησης γλώσσας μεταξύ του μαθητικού πληθυσμού των λυκείων στη Θράκη, Ελλάδα, σε σχέση με την δήλωση των μαθητών σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εφαρμοζόμενων στρατηγικών. Η παράλληλη μελέτη τόσο της χρήσης των στρατηγικών όσο και της δήλωσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους αποσκοπεί στην εξερεύνηση της συνειδητής συμμετοχής των μαθητών στη μάθησή τους μέσω αυτού του νέου παραμέτρου, της αυτοπεποίθησης, και του βαθμού που επηρεάζει τη στρατηγική επιλογή τους. Η συχνότητα χρήσης των στρατηγικών και η αυτοδήλωση της αποτελεσματικότητάς τους ερευνήθηκαν σε σχέση με το επίπεδο γλωσσικής ικανότητας, το φύλο και το πολιτισμικό υπόβαθρο, με σκοπό τη βελτίωση της δεύτερης γλωσσικής μάθησης μέσω της προώθησης στοχευμένης διδασκαλίας στρατηγικών, σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες των μαθητών. Το καινοτόμο στοιχείο της παρούσας διατριβής είναι η νέα παράμετρος της αυτοπεποίθησης για περαιτέρω έρευνα του δυναμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral thesis investigates the degree of language learning strategy use among high school student population in Thrace, Greece, in relation to the learners’ self-reported confidence about the employed strategies’ effectiveness. This parallel investigation of both strategy use and confidence in the strategy’s effectiveness aims to explore the students’ conscious involvement in their learning through this new parameter, confidence, and the extent to which it affects the learner’s strategic choice. Frequency of strategy use and self-reported confidence were investigated in relation to language proficiency level, gender, and cultural background, aiming to enhance second language learning by promoting targeted strategy instruction, according to the learner’s specific needs. The novelty of this thesis is the new parameter of confidence for further investigation of the LLS potential, namely the Confidence Hypothesis in the Effectiveness of Specific Strategies (CHESS) which depic ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56222
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56222
ND
56222
Εναλλακτικός τίτλος
Measuring frequency and cofidence in strategy effectiveness (CHESS) using the V & V bar in SILL questionnaires among student population in Thrace
Συγγραφέας
Μαμούκαρη, Περσεφόνη (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Καμπάκη-Βουγιουκλή Πηνελόπη
Γαβριηλίδου Ζωή
Υψηλάντης Γεώργιος
Ευθυμίου Αγγελική
Μάρκος Άγγελος
Μητσιάκη Μαρία
Γαλαντόμος Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Γλώσσα και Γλωσσολογία
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγικές γλωσσικής εκμάθησης; Βεβαιότητα; Ερωτηματολόγιο SILL; Δεύτερη ξένη γλώσσα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.