Ειδική αγωγή και συνεκπαίδευση στη γενική αγωγή: αντιλήψεις και αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών και γενικού πληθυσμού για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη συνεκπαίδευση χαρισματικών κωφών μαθητών

Περίληψη

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τις απόψεις και τις αναπαραστάσεις που έχουν τόσο οι εκπαιδευτικοί, γενικής και ειδικής αγωγής, όσο και ο γενικός πληθυσμό, σε σχέση με την ειδική αγωγή και συνεκπαίδευση στη γενική αγωγή, για χαρισματικούς κωφούς μαθητές και τα δικαιώματά τους. Η πορεία της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, έχει περάσει από πολλές μεταρρυθμίσεις, με στόχο τη βελτίωσή της και την αποδοτικότερη επίδοση των μαθητών. Το νηπιαγωγείο είναι πλέον επίσημα το πρώτο σκαλί στο επίπεδο της εκπαίδευσης. Η οργάνωση τόσο του νηπιαγωγείου, όσο και του δημοτικού είναι ίσως το σημαντικότερο στοιχείο στο οποίο καλείται κάθε κυβέρνηση να δώσει βάρος, ώστε να διαμορφώσει κατάλληλα τους αυριανούς πολίτες της. Τα ανθρώπινα δικαιώματα μπήκαν δυναμικά στη ζωή μας, με ην ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Όλοι οι άνθρωποι είναι φορείς και αποδέκτες δικαιωμάτων, αλλά όταν μιλάμε για μικρά παιδιά και εκπαίδευση, ίσως θα πρέπει να είμαστε ακόμη πιο ευαισθητοποιημένοι και να τα διαφυλάσσουμε με ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctorate research is titled as ‘Special Education and Inclusion in General Education: Teachers’ and General poulation’s perceptions and representations of the human rights and inclusion of gifted deaf students’and it attempts to highlight the views and social representations of teachers’ that work in general and special education, as well as the general population, in relation to special education and co-education in general education, for gifted deaf students and their human rights. The course of education in Greece has gone through many reforms, all of them were aimed at its improvement and the more efficient performance of students. Kindergarten is now officially the first educational step on the education system. The organization of kindergarten and primary school will be perhaps the most important element to which every government is called upon to support, in order to create of tomorrow's citizens. Human rights have been an importance status in our life’s for all over the ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2026)
DOI
10.12681/eadd/56136
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56136
ND
56136
Εναλλακτικός τίτλος
Special education and inclusion in general education: teachers’ and general poulation’s perceptions and representations of the human rights and inclusion of gifted deaf students
Συγγραφέας
Παναγιωτακοπούλου, Ιωάννα-Σταματίνα (Πατρώνυμο: Δήμος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Γιώτσα Άρτεμις
Σακελλαρίου Μαρία
Σαρρής Δημήτριος
Κούτρας Βασίλειος
Ζάραγκας Χαρίλαος
Θάνος Θεόδωρος
Κορδούτης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Ψυχολογία, διεπιστημονική προσέγγιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Ειδική αγωγή; Ειδικές ανάγκες; Ένταξη; Συνεκπαίδευση; Κώφωση; Χαρισματικά παιδιά; Στάσεις/Αντιλήψεις; Ανθρώπινα δικαιώματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.