Αντιλήψεις μαθητών της δευτεροβάθμιας βαθμίδας (εκπαίδευσης) στο μάθημα των μαθηματικών σχετικά με ορισμένες πτυχές της ικανότητας μάθησης μέσα από μια οπτική της σχολικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση

Περίληψη

1. Θεωρητικό πλαίσιο: Η μεταγνώση αναφέρεται στη γνώση που έχει το άτομο για τις διαδικασίες της σκέψης του. Στην παρούσα μελέτη, η μεταγνώση ορίζεται ως η γνώση της γνώσης, δηλαδή η συνείδηση της συνείδησης ή της άγνοιας και αναφέρεται στην παρακολούθηση και τον έλεγχο της γνώσης. Η μετάβαση από το γνωστικό στο μεταγνωστικό επίπεδο γίνεται μέσω της γνώσης του ατόμου για τις βασικές του γνώσεις. Σε γνωστικό επίπεδο, οι νοητικές αναπαραστάσεις-διεργασίες δημιουργούνται ως αποτέλεσμα της βασικής γνώσης του ατόμου και πραγματοποιούνται συγκεκριμένες ενέργειες, οι οποίες χαρακτηρίζονται ως γνωστικές, όπως η συλλογιστική κρίση και η αξιολόγηση. Στο μεταγνωστικό επίπεδο το άτομο παρατηρεί το γνωστικό του επίπεδο για να οικοδομήσει το μεταγνωστικό επίπεδο, δηλαδή τα αποτελέσματα της μεταγνωστικής γνώσης προκύπτουν από τη γνώση της βασικής γνώσης (να ξέρω τι ξέρω) (Fleming & Dolan, 2012). Οι πιο βασικές μεταγνωστικές δεξιότητες είναι (α) η επίγνωση-συνείδηση, (β) ο προβληματισμός-ανασκόπηση κ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

1.Theoretical framework Metacognition refers to the knowledge that a person has about his or her thought processes. In the current study, metacognition is defined as knowledge of knowledge, that is, awareness of awareness or ignorance and refers to the monitoring and control of knowledge. The transition from the cognitive level to the metacognitive level occurs through the individual's knowledge of basic knowledge. At the cognitive level, mental representations are produced as a result of the individual's basic knowledge and certain actions are performed, which are characterized as cognitive, such as reasoning, judgment and evaluation. At the metacognitive level, the individual observes her cognitive level to build the metacognitive level, that is, the results of metacognitive knowledge arise from the knowledge of basic knowledge (knowing what I know) (Fleming & Dolan, 2012). The most basic metacognitive skills are (a) awareness, (b) reflection, and (c) self-regulation. Awareness refer ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

1. Marco teórico: La metacognición se refiere al conocimiento que tiene la persona sobre los procesos de su pensamiento. En el estudio actual, la metacognición se define como el conocimiento del conocimiento, es decir, la conciencia de la conciencia o la ignorancia y se refiere al seguimiento y control del conocimiento. El tránsito del nivel cognitivo al metacognitivo se produce a través del conocimiento del individuo sobre sus conocimientos básicos. A nivel cognitivo, las representaciones mentales se producen como resultado de los conocimientos básicos del individuo y se realizan determinadas acciones, que se caracterizan como cognitivas, como el razonamiento, el juicio y la evaluación. En el nivel metacognitivo, el individuo observa su nivel cognitivo para construir el nivel metacognitivo, es decir, los resultados del conocimiento metacognitivo surgen del conocimiento del conocimiento básico (saber lo que sé) (Fleming & Dolan, 2012). Las habilidades metacognitivas más básicas son (a) ...