Έλεγχος εσωτερικού ορίου κυκλοφορίας αυτόματων οχημάτων χωρίς λωρίδες

Περίληψη

Οι οδικές μεταφορές υφίστανται μια βαθιά μεταμόρφωση, που βασίζεται σε σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις αναφορικά με την οδική υποδομή, τα οχήματα και την διαχείριση της κυκλοφορίας. Σε αυτό το πλαίσιο, τα οχήματα επικοινωνούν αδιάλειπτα μεταξύ τους και με την υποδομή και καθοδηγούνται από δεδομένα πραγματικού χρόνου και προηγμένους αλγόριθμους, που τα επιτρέπουν να κινούνται αυτόνομα. Τα Συνδεδεμένα Αυτόματα Οχήματα (ΣΑΟ) είναι εξοπλισμένα με μια σειρά από αισθητήρες, κάμερες, Lidar, ραντάρ και συστήματα επικοινωνίας V2X (Vehicle-to-Everything). Αυτές οι τεχνολογίες επιτρέπουν στα οχήματα να «βλέπουν» το περιβάλλον τους, να ανταλλάσσουν πληροφορίες με κοντινά οχήματα, σήματα κυκλοφορίας και υποδομές και να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις με βάση αυτή τη συλλογική ενημέρωση. Μία από τις πολλές εξελίξεις σε αυτό το πλαίσιο είναι το πρότυπο TrafficFluid, μια εμπροσθομερης προσέγγιση στην οδική κινητικότητα που γίνεται ολοένα και πιο σημαντική στην εποχή των ΣΑΟ. Το TrafficFluid προτείνει τη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Road transportation is undergoing a profound transformation, which is triggered by significant technological developments regarding the road infrastructure, the vehicles and the traffic management. In this context, vehicles communicate seamlessly with each other and with the infrastructure and are guided by real-time data and advanced algorithms, allowing them to move autonomously. Connected Automated Vehicles (CAVs) are equipped with an array of sensors, cameras, Lidar, radar, and V2X (Vehicle-to-Everything) communication systems. These technologies enable vehicles to "see" their surroundings, exchange information with nearby vehicles, traffic signals, and infrastructure, and make intelligent decisions based on this collective awareness. One of the many advancements that have come about in this context is the TrafficFluid paradigm, which is a forward-thinking approach to road mobility that becomes increasingly important in the age of CAVs. TrafficFluid proposes lane-free movement of v ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 11/2024)
DOI
10.12681/eadd/55135
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55135
ND
55135
Εναλλακτικός τίτλος
Internal boundary control of lane-free automated vehicle traffic
Συγγραφέας
Μαλεκζαντεχκέμπρια, Μιλάντ (Πατρώνυμο: Ρεζά)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαγεωργίου Μάρκος
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Καραφύλλης Ιάσων
Χαλκιαδάκης Γεώργιος
Δοϊτσίδης Ελευθέριος
Ιψάκης Δημήτριος
Bogenberger Klaus
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Αυτοματισμοί και Συστήματα ελέγχου
Λέξεις-κλειδιά
Κυκλοφορία αυτόματων οχημάτων χωρίς λωρίδες; Έλεγχος εσωτερικού ορίου κυκλοφορίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.