Μελέτη ελέγχου πιθανότητας και στατιστικής μοντελοποίησης για τη σκοπιμότητα εφαρμογής μεγάλης κλίμακας δομοστοιχείων Seebeck-Peltier στην αρμολογία πλοίων

Περίληψη

Η ανάκτηση μέρους της θερμότητας που χάνεται κατά τις βιομηχανικές και εμπορικές δραστηριότητες από την 1η κιόλας Βιομηχανική Επανάσταση έχει εξελιχθεί σε μία σύγχρονη αναζήτηση του Άγιου Δισκοπότηρου. Καθώς τόσο η ενέργεια γενικότερα όσο και η θερμότητα ειδικότερα αποτελούν τη δοκό στήριξης της σύγχρονης κοινωνίας από πλευρά στρατηγική και οικονομική, υπάρχει ένας συνεχής επιστημονικός και τεχνικός αγώνας με στόχο τον εξορθολογισμό της κατανάλωσης ενέργειας και την ελαχιστοποίηση της απώλειας. Προς επίτευξη των ανωτέρω, έχουν ήδη αναπτυχθεί διάφορες τεχνολογίες και αναπτύσσονται ακόμα. Στην έρευνα αυτή, εξετάσθηκε η μεγάλης κλίμακας εγκατάσταση πινάκων θερμοηλεκτρικών στοιχείων σε πλοία. Αυτό το εγχείρημα επιχειρήθηκε αρκετές φορές στο παρελθόν με περιορισμένη επιτυχία λόγω της μεγάλης ανάγκης ψύξης των στοιχείων. Ο σκοπός της έρευνας ήταν η εξέταση εάν η ανάκτηση απολεσμένης θερμότητος θα ήταν δυνατή μέσω των θερμοηλεκτρικών στοιχείων (TEG) και εάν θα ήταν δυνατή η αποτελεσματική ψ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Regaining a part of the heat lost during industrial or commercial activities has become a modern Holy Grail quest ever since the 1st Industrial Revolution. Since energy in general and heat in particular, are both the strategic and financial support beam of modern society, a continuous scientific and technical struggle is constantly running towards the rationalization of energy usage and the minimization of its losses. To achieve the above, several technologies have been and are being developed. In this research, the installation of large-scale Thermoelectric (TEG) elements arrays onboard ships was be examined. This venture was attempted several times in the past with limited success due to the immense need of cooling the elements. The goal of this research was the investigation whether or not the recovery of waste heat would be possible by TEG, if effective cooling was possible by attaching them on the inner side of the vessel’s hull plates. Towards this, several design approaches have ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54481
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54481
ND
54481
Εναλλακτικός τίτλος
A probability control and statistical modeling study for the feasibility of large-scale implementation of Seebeck-Peltier modules in ship cladding
Συγγραφέας
Αρμενάκης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Εξεταστική επιτροπή
Χατζής Σωτήριος
Προυσαλίδης Ιωάννης
Δαμιανού Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Ηλεκτρική και Ηλεκτρονική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Θερμοηλεκτρική γεννήτρια; Ανάκτηση ενέργειας; Αέρια εξατμίσεως; Οικολογικό αποτύπωμα
Χώρα
Κύπρος
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.