Ολοκληρωμένες διαδικασίες σχεδιασμού και μετεξοπλισμού στροβιλοϋπερπληρωτών

Περίληψη

Στo πλαίσιo της παρούσας διδακτορικής διατριβής έγινε ανάπτυξη διαδικασιών προσομοίωσης, στοχεύοντας στον σχεδιασμό και μετεξοπλισμό στροβιλοϋπερπληρωτών. Οι διαδικασίες αναπτύχθηκαν συνθέτοντας τρεις καταστάσεις λειτουργίας, παρέχοντας δηλαδή μια πλήρως αυτόματη λύση μετεξοπλισμού και σχεδιασμού στροβιλοϋπερπληρωτών ή τη δυνατότητα προσομοίωσης στροβιλοϋπερπληρούμενης μηχανής ντίζελ.Η πρώτη λειτουργία στοχεύει στην προσομοίωση στροβιλοϋπερπληρούμενης μηχανής ντίζελ, χρησιμοποιώντας μονοδιάστατα μοντέλα μέσης γραμμής για κάθε στροβιλο-συνιστώσα, ένα μοντέλο ενιαίας ζώνης για τον κινητήρα ντίζελ και μια ανάλυση ταιριάσματος στροβιλοϋπερπληρωτή - ντίζελ μηχανής. Το μοντέλο της ντίζελ μηχανής έχει την δυνατότητα προσαρμογής των παραμέτρων του με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα δοκιμών παραλαβής που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρία, ενσωματώνοντας παράλληλα για πρώτη φορά, μια πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία υπολογισμού χάρτη επιδόσεων σε κάθε μοντέλο στροβιλο-συνιστώσας. Επιπλέον, αναπτύχθη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The thesis is concerned with the development of integrated processes for turbocharger(T/C) design and retrofitting. The processes, developed with three modes of operation, provide a fully automatic retrofit and design solution or the option for T/Ced Diesel Engine Simulation.The first process which corresponds to turbocharged(T/Ced) diesel engine simulation, utilizes 1D meanline models for T/C components, a single-zone model for the diesel engine and a T/C-diesel engine matching analysis. The diesel engine model is adapted to engine-specific data and the overall integrated model is validated against shop trials data, obtained from a marine diesel auxiliary engine. A physically consistent, transparent, and fully automated procedure is integrated in each turbo-component meanline model, for producing the corresponding performance map. Additionally, turbine meanline model(axial and radial) is developed with the ability to compute turbine performance beyond choke limit, allowing the predict ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2025)
DOI
10.12681/eadd/54086
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54086
ND
54086
Εναλλακτικός τίτλος
Integrated processes for turbocharger design and retrofitting
Συγγραφέας
Ντόνας, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Αρετάκης Νικόλαος
Μαθιουδάκης Κωνσταντίνος
Γιαννάκογλου Κυριάκος
Αναγνωστόπουλος Ιωάννης
Γιακουμής Ευάγγελος
Χασαλεύρης Αθανάσιος
Ρουμελιώτης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογία
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Αεροδιαστημική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Στροβιλοϋπερπληρωτής; Βέλτιστος σχεδιασμός; Αριθμητικές υπολογιστικές τεχνικές; Αντοχή; Ταλαντώσεις; Ρευστοδυναμική, υπολογιστική; Ρευστοδυναμική; Μοντέλα μέσης γραμμής; Τεχνιτή νοημοσύνη; Μηχανές εσωτερικής καύσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.