Αλγόριθμοι για την αποδοτική κίνηση αρθρωτών και μη αρθρωτών χαρακτήρων

Περίληψη

Η δημιουργία μιας νέας κίνησης για έναν χαρακτήρα είναι μια επίπονη διαδικασίαμε πολλά στάδια που συνήθως γίνεται από έναν ειδικό (animator). Η διαδικασίααυτή πολλές φορές απαιτεί την μετεπεξεργασία με ειδικά εργαλεία ώστε να διορ-θωθούν ατέλειες και προβλήματα.Στα γραφικά υπολογιστών, η συμπίεση της κίνησης χαρακτήρων είναι απαραί-τητη για την αποτελεσματική αποθήκευση, μετάδοση και αναπαραγωγή κινούμενωνπλεγματικών αντικειμένων. Στόχος είναι να συμπιεστεί μια κίνηση που δίνεται ωςμια ακολουθία με διαφορετικές τιμές των συντεταγμένων των κορυφών του πλέγ-ματος σε κάθε στιγμιότυπο. Η συμπίεση γίνεται χρησιμοποιώντας έναν αριθμό απόψευδο-κόκκαλα και βάρη επιρροής που συνδέουν τα ψευδο-κόκκαλα με τις κορυ-φές του πλέγματος. Προηγούμενες εργασίες είχαν παρουσιάσει αποτελεσματικέςτεχνικές συμπίεσης με τον προσδιορισμό μετασχηματισμών οστών και βαρών με τηχρήση ομαδοποίησης των κορυφών με βάση τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους.Εδώ παρουσιάζεται μια νέα προσέγγιση που αναθέτει κορυφές σε οστ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In computer graphics, animation compression is essential for efficient storage, streamingand reproduction of animated meshes. The goal is to compress an animation thatis given as a sequence of meshes with different vertex coordinates per frame. Compressionis often achieved by technique that introduces pseudo bones and weights thatdescribe the influence of each pseudo bone on the vertices. Previous work has presentedefficient techniques for compression by deriving skinning transformations andweights using clustering of vertices based on geometric features of vertices over time.In this work, we present a novel approach that assigns vertices to bone-influencedclusters and derives weights using deep learning through a training set that consistsof pairs of vertex trajectories (input to the neural network) and the correspondingweights (output of the neural network) drawn from fully rigged animated characters.For deriving even better results, a technique for automatically performing persisten ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53406
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53406
ND
53406
Εναλλακτικός τίτλος
Algorithms for efficient animation of articulated and non-articulated characters
Συγγραφέας
Μουταφίδου, Αναστασία (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Φούντος Ιωάννης
Παρσόπουλος Κωνσταντίνος
Τζοβάρας Δημήτριος
Δημακόπουλος Βασίλειος
Παπαγιαννάκης Γεώργιος
Παπαϊωάννου Γεώργιος
Τενέντες Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή
Λέξεις-κλειδιά
Γραφικά υπολογιστών; Μηχανική μάθηση; Τρισδιάστατοι Χαρακτήρες; Κίνηση Χαρακτήρων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.