Εφαρμογή αλγορίθμων κυρτής βελτιστοποίησης στην διαχείριση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Περίληψη

Ο αυξανόμενος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων (ΗΟ) αναμφίβολαθα αποτελέσει ενα επιπλεόν φορτίο για τα σύστηματα διανομής ενέργειας πουθα απαιτήσουν λύσεις για τη διασφάλιση κανονικής λειτουργίας δικτύου καιαπρόσκοπτης φόρτισης ΗΟ. Η δίκαιη κατανομή ισχύος φόρτισης ΗΟ και ηευθυγράμμιση με τους περιορισμούς πτώσης τάσης μπορεί να αποτελέσεισημαντικό ζήτημα. Προς αυτή την κατεύθυνση, η διατριβή μελετά ένα πλαίσιο διαχείρισης φόρτισης που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες οικιακής ενέργειας, τη ζήτηση φόρτισης ΗΟ και τους περιορισμούς πτώσης τάσης σε ακτινικά δίκτυα διανομής. Η προσέγγισή μας χωρίζει το πρόβλημα φόρτισης σε δύο μέρη. Πρώτον, κατανέμεται ισχύς σε ζυγούς της γραμμής διανομής σύμφωνα με τοσταθμισμένο αναλογικό κριτήριο δικαιοσύνης λαμβάνοντας υπ’όψη τη ζήτηση του στόλου των ΗΟ. Δεύτερον, ως αποτέλεσμα μιας διαδικασίας βελτιστοποίησης ελαχίστων τετραγώνων με περιορισμούς,κάθε ΗΟ λαμβάνει μια ανώτατη τιμή ισχύος φόρτισης. Και τα δύο προβλήματα επιλύονται με αλγόριθμους κυρτής βελτιστοποίησ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Abstract: The ever-increasing Electric Vehicle (EV) fleet will undoubtedlystress the power system that requires scalable solutions to ensure normal grid operation and seamless EV charging. Fairness of EV charging power allocation and alignment to voltage restrictions is also essential. Towards that end, this disseration introduces an EV charging allocation framework that takes into account residential power needs, EV charging demand and distribution-line voltage constraints. Our approach breaks down the charging problem into two parts; firstly, it allocates power to distribution line buses according to the weighted proportional fairness criterion and takes into account their specific EV fleet demand. Secondly, as an outcome of a constrained least squares optimization process, each EVs charging power is assigned. Both problems are solved by centralized reference convex optimization algorithms as well as scalable distributed ones introduced to address the charging needs of large EV fleet ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52831
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52831
ND
52831
Εναλλακτικός τίτλος
Application of convex optimization algorithms to electric vehicle demand side management
Συγγραφέας
Θεοδωρόπουλος, Θεόδωρος (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Ουζούνογλου Νικόλαος
Κακλαμάνη Δήμητρα
Αμδίτης Άγγελος
Τσανάκας Παναγιώτης
Ασκούνης Δημήτριος
Γιαννής Γεώργιος
Τίγκελης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Αυτοματισμοί και Συστήματα ελέγχου
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Ηλεκτρική και Ηλεκτρονική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Κυρτή βελτιστοποίηση; Κατανεμημένα συστήματα λογισμικού; Διαχείριση φόρτου; Φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Έλεγχος τάσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.