Θεωρητική και πειραματική διερεύνηση του ροϊκού πεδίου και οπτικοποίηση της φλόγας σε μηχανές εσωτερικής καύσης με χρήση ανανεώσιμων καυσίμων

Περίληψη

Οι μηχανές εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν το σημαντικότερο σύστημα πρόωσης για χερσαίες μεταφορές, τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία, καθώς η μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση δεν είναι εφικτή στο άμεσο μέλλον. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναζητά καθαρότερες και πιο αποτελεσματικές τεχνολογίες. Η χρήση βιοκαυσίμων αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη εναλλακτική λύση στη χρήση ορυκτών καυσίμων καθώς μειώνουν την καθαρή παραγωγή αερίων θερμοκηπίου (GHG) και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υπάρχοντες κινητήρες οχημάτων. Η αλλαγή καυσίμου απαιτεί εκ νέου διερεύνηση του ροϊκού πεδίου και των φαινομένων καύσης για τη βελτίωση της απόδοσης καύσης και των εκπομπών. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε και να ελέγξουμε την ροής εντός κυλίνδρου, και κυρίως την ανάπτυξη του Tumble, καθώς συνδέεται στενά με την προετοιμασία της ανάμειξης, τη διαδικασία καύσης και τις εκπομπές ρύπων. Το πεδίο ροής μελετήθηκε με τη χρήση τεχνικών PIV χαμηλής χρονικής αλλά και υψηλής χρονικής ανάλυση (TR – ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The internal combustion engine will remain the major propulsion system for land transportation, for at least the next decade, as the transition to full electrification will not be imminent. The automotive industry always looks for cleaner and more efficient technologies and biofuels are a promising alternative to fossil fuels that reduce the net production of greenhouse gases (GHG) and they can be used in existing vehicle engines. The change of fuel requires a detailed re-assessment of the flow and combustion phenomena in order to improve the combustion efficiency and emissions. In order to achieve this, it is important to understand and control the in – cylinder flow evolution, and primarily the Tumble development as it is strongly linked with the mixing preparation, combustion process and emissions production. Flow field measurements were obtained by using low repetition rate PIV and time resolved PIV techniques in a 475cc optical single – cylinder Gasoline Direct Injection (GDI) ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51179
ND
51179
Εναλλακτικός τίτλος
Theoretical and experimental investigation of the flow field and visualisation of the flame in internal combustion engines using renewable fuels
Συγγραφέας
Τσιόγκας, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Περιβάλλοντος και Χρήσης Ενέργειας
Εξεταστική επιτροπή
Τουρλιδάκης Αντώνιος
Τομπουλίδης Ανανίας
Σαμαράς Ζήσης
Μαρνέλλος Γεώργιος
Αλειφέρης Παύλος
Κούτμος Παναγιώτης
Καρώνης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογια οχημάτων
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΠεριβαλλοντική Μηχανική ➨ Ενέργεια και Καύσιμα
Λέξεις-κλειδιά
Μηχανές εσωτερικής καύσης; Πεδίο ροής; Καύση; Οπτικοποίηση; Ρύποι; Ρύποι Οχημάτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.