Ανάπτυξη μοντέλου βελτιστοποίησης της λειτουργίας συγκοινωνιακού δικτύου μετά από καταστροφικό γεγονός

Περίληψη

Παρότι δεν βρίσκονται στο επίκεντρο του σχεδιασμού διαχείρισης έκτακτων καταστάσεων, σε περίπτωση καταστροφικών γεγονότων, ο ρόλος των μεταφορικών δικτύων είναι ζωτικής σημασίας καθώς εξασφαλίζουν συνδεσιμότητα μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών και παρέχουν το απαραίτητο, υποκείμενο υπόβαθρο για την εκτέλεση έκτακτων επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, τα μεταφορικά δίκτυα είναι και τα ίδια τους ευάλωτα σε δομική και λειτουργική υποβάθμιση, ενώ η στοχαστικότητα που χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά των χρηστών και οι διαφορετικές ανάγκες που προκύπτουν ως απόρροια των καταστροφικών γεγονότων αυξάνουν την ανάγκη για αποτελεσματική διαχείρισή τους. Κάτι τέτοιο, σε γενικές γραμμές, προϋποθέτει την αναδιαμόρφωση της λειτουργίας του δικτύου, συχνά με τη μορφή του επανασχεδιασμού αυτού, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση άλλων στρατηγικών διαχείρισης. Κατά συνέπεια, η διαμόρφωση κατάλληλων εργαλείων διαχείρισης που θα μπορούν να συνυπολογίσουν τη λειτουργική κατάσταση του δικτύου και τις διαφορετικές συμπεριφορές ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Although not at the forefront of emergency management rationale, in cases of catastrophes, transportation networks prove their role as vital lifelines, ensuring network connectivity and providing the necessary, underlying ways for the execution of a series of emergency operations. At the same time, transportation networks are themselves vulnerable to structural and functional degradation, which, combined with the stochasticity involved in the travelers' behavior and the diverse needs arising under emergency conditions, mount the pressure for the need of effective network management; this will, most probably than not, require a re-structuring of network functioning, often in the form of network re-configuration, along with the employment of other operational strategies. In this context, the development of appropriate management tools that can account for the network's operational state and the individuals' behavioral aspects and optimally re-structure them to the benefit of overall netw ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49713
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49713
ND
49713
Εναλλακτικός τίτλος
Model development for the optimization of network operation in the aftermath of a catastrophic event
Συγγραφέας
Κωνσταντινίδου, Μαρία (Πατρώνυμο: Απόστολος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής
Εξεταστική επιτροπή
Σταθόπουλος Αντώνιος
Λαγαρός Νικόλαος
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνος
Μπαλλής Αθανάσιος
Βλαχογιάννη Ελένη
Χριστοφόρου Ζωή
Μηλιώτη Χριστίνα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση καταστροφών; Μεταφορικά δίκτυα; Μικτό πρόβλημα σχεδιασμού δικτύου; Στοχαστική ισορροπία του χρήστη; Γενετικοί αλγόριθμοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.