Διερεύνηση της επίδρασης των χωρικών τροποποιήσεων και εναλλαγών του εκπαιδευτικού υλικού στις αντιλήψεις και επιδόσεις μαθητών στην χημεία

Περίληψη

Στη παρούσα μελέτη διερευνήθηκε η επίδραση των χωρικών τροποποιήσεων και εναλλαγών του εκπαιδευτικού υλικού Χημείας στις αντιλήψεις και επιδόσεις προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Στην ερευνητική διαδικασία συμμετείχαν 60 φοιτητές του Τμήματος Χημείας, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί, ενώ ανήκαν σε πέντε διαφορετικούς Τομείς Ειδίκευσης (πρωτοετείς φοιτητές, τριτοετείς φοιτητές, φοιτητές Χημικής Εκπαίδευσης, φοιτητές Βιοχημείας, φοιτητές Ανόργανης Χημείας). Ειδικότερα, το ερευνητικό μέρος ταξινομήθηκε σε τρεις φάσεις. Στην πρώτη φάση, μελετήθηκε το επίπεδο των συμμετεχόντων φοιτητών σε διάφορους γνωστικούς παράγοντες όπως η λογική σκέψη (Logical Thinking), η εξάρτηση/ ανεξαρτησία από το πεδίο (Field Dependence/ Independence), η προϋπάρχουσα γνώση (Prior Knowledge). Αυτό πραγματοποιήθηκε με γραπτές αξιολογήσεις για κάθε έναν από αυτούς τους γνωστικούς παράγοντες. Στη δεύτερη ερευνητική φάση, δόθηκε στους συμμετέχοντες ατομικά ένα απόσπασμα Χημείας με αντικε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the present study, the effect of the spatial modifications and variations of the Chemistry educational material on the perceptions and performance of undergraduate and postgraduate students of the Department of Chemistry of AUTh was investigated. 60 students of the Department of Chemistry, undergraduate and postgraduate, participated in the research process, while they belonged to five different Specialization Sectors (first-year students, third-year students, students of Chemical Education, students of Biochemistry, students of Inorganic Chemistry). In particular, the research part was classified into three phases. In the first phase, the level of participating students was studied in various cognitive factors such as logical thinking (Logical Thinking), field dependence / independence (Field Dependence / Independence), prior knowledge (Prior Knowledge). This was done with written evaluations for each of these cognitive factors. In the second research phase, participants were indi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49077
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49077
ND
49077
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of the effect of spatial modifications and variations of educational material on perceptions and student performance in chemistry
Συγγραφέας
Κασιάρα, Σοφία (Πατρώνυμο: Περικλής)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας. Τομέας Γενικής και Ανόργανης Χημείας. Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Ακρίβος Περικλής
Σιγάλας Μιχαήλ
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Γιαννακουδάκης Ανδρέας
Λαζαρίδης Νικόλαος
Σαρλή Βασιλική
Λαζαρίδης Θεόδωρος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΧημεία ➨ Ανόργανη και Πυρηνική χημεία
Λέξεις-κλειδιά
Γνωστικοί παράγοντες; Χημεία; Εγχειρίδια χημείας; Οπτικός καταγραφέας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
5, xi, 267 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.