Μέθοδοι αξιολόγησης επιδόσεων χρηστών σε εικονικά εργαστήρια βιολογίας

Περίληψη

Στις Φυσικές Επιστήμες η γνώση δομείται από δύο πολύ στενά συνδεδεμένα αλλά διαφορετικά στοιχεία: τη γνώση του περιεχομένου (content) και την απόκτηση δεξιοτήτων (skills). Οι εκπαιδευτικοί λαμβάνοντας υπόψη τις διάφορες παραμέτρους, επιλέγουν την κατάλληλη μέθοδο διδασκαλίας προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές τους να κατανοήσουν το περιεχόμενο ενός νέου γνωστικού αντικειμένου. Όμως το να αναπτύξουν οι εκπαιδευόμενοι συγκεκριμένες χειραπτικές δεξιότητες (hands-on skills) είναι μια διεργασία η οποία συνδέεται πολύ περισσότερο με συγκεκριμένες διδακτικές προσεγγίσεις και αρκετές φορές τη χρήση της τεχνολογίας. Η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (ΕΠ) είναι μία τεχνολογία αιχμής η οποία εφαρμόζεται την τελευταία δεκαετία στον τομέα της εκπαίδευσης, ως ένα εργαλείο κατανόησης του περιεχομένου αλλά και απόκτησης πρακτικών δεξιοτήτων. Οι μεγάλες επενδύσεις στην τεχνολογία της ΕΠ από κορυφαίες εταιρίες όπως οι Apple, Google, Facebook, Microsoft, Samsung κλπ, δείχνουν ότι η ΕΠ θα χρησιμο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In Natural Sciences, knowledge is based on two strongly-related but different components: Content and Skills. Educators in Institutions are well qualified in content development and well trained to choose the appropriate learning method to transfer it to their students through their teaching. But skills development is another matter and it is much more linked to specific instruction approaches and technologies. Virtual Reality (VR) technology, as a tool to communicate to students the understanding of content and at the same time to offer practice on hands-on skills, has been very eminent during the last decade and is poised to significantly transform the landscape of science education. Big investments, by leading technology companies like Apple, Google, Facebook, Microsoft and Samsung, indicate that VR will be used in the future for many applications, including learning. In the field of Natural Sciences, the innovative VR-enhanced laboratories are the new educational trend as they are ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47960
ND
47960
Εναλλακτικός τίτλος
Methods of assessing the students’ perfomance upon utilization of a virtual reality educational tool for laboratory biology courses
Συγγραφέας
Παξινού, Ευγενία του Δημήτριος
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Σγουρού Αργυρώ
Καλλές Δημήτριος
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Λιοναράκης Αντώνιος
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Παπαχατζοπούλου Αδαμαντία
Γαλάνη Αποστολία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΒιολογία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εικονική πραγματικότητα; Εργαστηριακά μαθήματα βιολογίας; Εκπαιδευτικό λογισμικό εικονικής πραγματικότητας; Onlabs; Μικροσκόπηση; Αξιολόγηση επίδοσης φοιτητών; Εργαστηριακές δεξιότητες; Μοντέλο Rasch; Κλασική θεωρία των μετρήσεων; Κριτική σκέψη ειδικού πεδίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xviii, 169 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)