Ποιότητα εμπειρίας εκπαιδευομένου σε τεχνολογικά ενισχυμένη μάθηση: ένα διαστρωματοποιημένο πλαίσιο αναφοράς, μεθοδολογία πραγμάτωσης μοντέλου και εμπειρική διερεύνηση

Περίληψη

Κύριο ερευνητικό στόχο της διατριβής αποτελεί η διερεύνηση και κατανόηση της ολικής εικόνας της Ποιότητας Εμπειρίας Εκπαιδευόμενου και ο προσδιορισμός των παραγόντων, οι οποίοι αναδύονται διεπιστημονικά από τους διαφορετικούς τομείς έρευνας και τεχνογνωσίας, ως εκείνοι οι οποίοι επηρεάζουν την αντίληψη εκπαιδευόμενου και συνδράμουν στην επίτευξη ποιοτικής μαθησιακής εμπειρίας. Το πρώτο μέρος της διατριβής απαντά στην πρόκληση της κατανόησης και διερεύνησης της επίδρασης των διαφόρων διεπιστημονικών παραγόντων στην Ποιότητα Εμπειρίας Εκπαιδευόμενου. Πραγματοποιείται πρωτότυπη σύνθεση της σχετικής θεωρίας και προτείνεται ένα διαστρωματοποιημένο πλαίσιο αναφοράς Ποιότητας Εμπειρίας Εκπαιδευόμενου, το οποίο αποτελεί ταξινόμηση των διαφόρων παραγόντων σε διαστάσεις επιρροής όπως η τεχνολογία, η υπηρεσία μάθησης, ο σχεδιασμός της διδασκαλίας, η διαδικασία μάθησης και τα μαθησιακά αποτελέσματα, με σκοπό την κατανόηση των ολικών απαιτήσεων Ποιότητας Εμπειρίας Εκπαιδευόμενου. Σε θεωρητικό επίπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main research objective of this thesis is to understand the big picture of Quality of Learner Experience (QoLE) and identify influence factors across involved fields of research and expertise, and how these factors couple together in order to offer a qualitative holistic learning experience. In the first part of the thesis, an original synthesis of related theory is presented, and a reference layered framework is proposed, which illustrates a taxonomy of QoLE influencers according to identified quality dimensions. From a theoretical perspective, synthesis of related literature and proposed framework allow researchers to explore and rethink Quality of Experience of Learner participating in a technology-enhanced learning scenario in higher education, taking into account cross-disciplinary dimensions and factors, such as technology, quality of service, instructional design, learning process and learning outcomes. Layered approach followed on proposed reference framework, enable resear ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47339
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47339
ND
47339
Εναλλακτικός τίτλος
Quality of learner experience in technology-enhanced learning: a reference layered framework, model instantiation guidelines and empirical Investigation
Συγγραφέας
Κεφάλα, Άννα (Πατρώνυμο: Σπυρίδων)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Αποστολόπουλος Θεόδωρος
Ξυλωμένος Γεώργιος
Πουλυμενάκου Αγγελική
Γκρίτζαλης Δημήτριος
Δημέλη Σοφία
Σταμούλης Γεώργιος
Κουτσόπουλος Ιορδάνης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα εμπειρίας εκπαιδευομένου; Τεχνολογικά ενισχυμένη μάθηση; Διαστρωματοποιημένο πλαίσιο αναφοράς; Πραγμάτωση μοντέλου; Εμπειρική διερεύνηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
231 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.