Διερευνώντας τις εικονικές ομάδες στα διαδικτυακά παιχνίδια πολλαπλών χρηστών (MMOGs): ένα ενοποιημένο μοντέλο για την αποτελεσματικότητα των εικονικών ομάδων

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξητική τάση στη χρήση εικονικών ομάδων από οργανισμούς και επιχειρήσεις. Ωστόσο, οι ατομικοί και οι ομαδικοί παράγοντες που οδηγούν στην αποτελεσματικότητα μιας εικονικής ομάδας παραμένουν ασαφείς και η μελέτη τους αναφορικά με τις εικονικές ομάδες θεωρείται ανεπαρκής μέχρι σήμερα. Σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τι κάνει μια εικονική ομάδα αποτελεσματική, οι ερευνητές μετατοπίζουν την προσοχή τους από τα παραδοσιακά περιβάλλοντα εργασίας σε εικονικά, όπως οι ομάδες των εικονικών κόσμων (VWTs). Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκεντρώσει τα πρόσφατα ευρήματα της σχετικής έρευνας και να προσπαθήσει να ανιχνεύσει τον τρόπο με τον οποίο οι εικονικές ομάδες λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, εστιάζοντας στις ομάδες των εικονικών κόσμων των ηλεκτρονικών παιχνιδιών πολλαπλών χρηστών - Massively Multiplayer Online Games (MMOGs). Αρχικά έγινε μια προκαταρκτική μελέτη με στόχο την διερεύνηση της αντίληψης των παικτών σχετικά με την ανάπτυξη soft ski ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Over the years, there has been explosive growth in the use of virtual teams in organizations. However, the individual and team factors that result in the team effectiveness of a virtual team still remain unclear. In an attempt to understand what makes a virtual team effective, researchers are shifting their attention from traditional working environments to virtual ones, such as the Virtual World Teams (VWTs). The purpose of this Ph.D. is to try to understand how virtual teams work better by shedding light on the VWTs of Massively Multiplayer Online Games (MMOGs). A Preliminary Study aiming at researching players’ perception of soft-skills development and leadership in the virtual world teams of MMOGs was conducted. Based on these results, the study was designed and the final survey was based on the most important virtual team effectiveness factors identified from the literature. An integrated Virtual Team Effectiveness Model (VTEM) based on the Input-Process-Output (IPO) framework wa ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45841
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45841
ND
45841
Εναλλακτικός τίτλος
Investigating virtual teams in massively multiplayer online games (MMOGs): an integrated model for virtual team effectiveness
Συγγραφέας
Μυσιρλάκη, Σοφία (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Παρασκευά Φωτεινή
Σάμψων Δημήτριος
Πουλυμενάκου Αγγελική
Ρετάλης Συμεών
Γαλανάκη Άννα - Ελένη
Μπότσαρη - Μακρή Ευανθία
Παπανικολάου Κυπαρισσία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εικονικές ομάδες; Αποτελεσματικότητα εικονικών ομάδων; Εικονικοί κόσμοι; Ηλεκτρονικά παιχνίδια πολλαπλών χρηστών; Μετασχηματιστική ηγεσία; Συναισθηματική νοημοσύνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
300 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)