Σημασιολογική μοντελοποίηση κοινωνικού περιεχομένου δημιουργούμενο από χρήστες

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται θέματα και προβλήματα διαχείρισης πληροφοριών που προκύπτουν εντός των Διαδικτυακών Κοινωνικών Δικτύων (Online Social Networks), καθώς και θέματα συλλογικής ευφυΐας προς την κατεύθυνση της αυτοματοποιημένης αναπαράστασης γνώσης. Σε αυτό το πλαίσιο ακολουθούνται τρεις ερευνητικές κατευθύνσεις συγκεκριμένα: i) η έννοια της επιρροής στα κοινωνικά δίκτυα και η ανεύρεση οντοτήτων σε αυτά με μεγάλη επιρροή, ii) το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και ο ρόλος της σημασιολογίας στην ανάλυση των κοινωνικών δικτύων, και iii) η ποιοτική αξιολόγηση του διαχεόμενου περιεχομένου. Παρουσιάζουμε αποτελεσματικές και κλιμακώσιμες μεθόδους, εστιασμένες σε συγκεκριμένα προβλήματα των προαναφερθεισών κατευθύνσεων, με τελικό σκοπό να προταθούν νέες μέθοδοι στην αιχμή της έρευνας. Στην πρώτη ερευνητική κατεύθυνση, μελετάμε πώς μπορούμε να μετρήσουμε την κοινωνική επιρροή και ποια είναι τα πεδία εφαρμογής της. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήσαμε μια δημο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this thesis, we study information management issues that arise in Online Social Networks (OSNs), as well as collective intelligence issues towards automated knowledge representation. We focus on three research directions, namely i) online social influence and the discovery of its impactful entities, ii) user-generated content and the role of semantics in social analysis, and iii) qualitative assessment of viral disseminated content. We present efficient and scalable methods focused on specific problems in the addressed directions, while we aim at proposing advancements in the relevant state of the art research in the field. In particular, in the first research direction, we study how we can measure social influence and what are its application domains. To this end, we developed a service aiming at calculating and ranking the importance and influence of Twitter accounts. This service incorporates theoretical aspects of influence metrics that derive from social functions that evaluate ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45542
ND
45542
Εναλλακτικός τίτλος
Semantic social modeling of online user - generated content
Συγγραφέας
Ραζής, Γεράσιμος Αντώνιος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Εξεταστική επιτροπή
Αναγνωστόπουλος Ιωάννης
Δουληγέρης Χρήστος
Κερμανίδου Κάτια - Λήδα
Μυλωνάς Φοίβος - Αποστόλος
Μάρκου Ευριπίδης
Λουκόπουλος Αθανάσιος
Τριανατφύλλου Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Σημασιολογικός ιστός; Ανάλυση κοινωνικών δικτύων; Οντολογία; Κοινωνική επιρροή; Ομοιότητα; Ανοιχτά συνδεδεμένα δεδομένα; Επέκταση ερωτήματος; Κοινωνική ποιότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
176 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.