Αντίληψη επιχειρηματικής ευκαιρίας: ανάλυση της επίδρασης του μαθησιακού στυλ

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή μελετά την αντίληψη επιχειρηματικής ευκαιρίας ως μέρος της πιο γενικής διαδικασίας εντοπισμού, ανακάλυψης ή δημιουργίας επιχειρηματικών ευκαιριών. Το ερευνητικό ερώτημα αφορά στον τρόπο που οι ατομικές διαφορές, και ιδιαίτερα τα μαθησιακό στυλ, διαφοροποιούν άτομα που εκτίθενται στο ίδιο οικονομικό περιβάλλον στο να αντιλαμβάνονται επιχειρηματικές ευκαιρίες. Ανάμεσα σε πληθώρα προσεγγίσεων μετά το 2000, οι Corbett και Dimov διατύπωσαν τη «μαθησιακή ασυμμετρία» ως πηγή για τον προσδιορισμό επιχειρηματικών ευκαιριών πέρα από την κλασική οικονομική αντίληψη για την ασυμμετρίας πληροφόρησης. Βασιζόμενοι σε ένα διαδικτυακό πείραμα με 376 απαντήσεις εξετάστηκε η έννοια της «μαθησιακής ασυμμετρίας». Υιοθετήθηκαν το μοντέλο Kolb για τη μάθηση μέσω της εμπειρίας και τα αντίστοιχα μαθησιακά στυλ όπως επίσης και η τυπολογία επιχειρηματικών ευκαιριών των Ardichvili, Cardozo και Ray. Έτσι, τα προηγούμενα ευρήματα των Corbett και Dimov για τη «μαθησιακή ασυμμετρία» στον τεχνολο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis deals with the opportunity perception in entrepreneurship as a part of the more general opportunity identification, discovery or creation processes. The question that motivates the current empirical research is in what way individual differences, and especially the learning style, differentiate people exposed in market clues of the same environment in entrepreneurial opportunity perception. Among a large number of relevant studies during the first decade of the millennium, Corbett and Dimov articulated ‘learning asymmetries’ as a source of opportunity identification beyond the economics concept of information asymmetries. Based on an online experiment with 376 respondents, the concept of ‘learning asymmetry’ was examined. Kolb’s model for learning from experience and the associated learning styles were employed along with the entrepreneurial opportunity typology of Ardichvili, Cardozo and Ray. Prior findings of Corbett and Dimov for ‘learning asymmetry’ in the techno ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43617
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43617
ND
43617
Εναλλακτικός τίτλος
Entrepreneurial opportunity perception: analyzing the effect of the learning style
Συγγραφέας
Κακούρης, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Οικονομίας Διοίκησης και Πληροφορικής . Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Λιαργκόβας Παναγιώτης
Πολλάλης Ιωάννης
Fulford Heather
Πέκκα-Οικονόμου Βικτωρία
Αποστολόπουλος Νικόλαος
Ευαγγελόπουλος Παναγιώτης
Αναστασίου Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Επιχειρηματική ευκαιρία; Μαθησιακό στυλ; Μαθησιακή ασυμμετρία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
175 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)