Συμβολή στην διερεύνηση του μήκους ορατότητας για στάση στον τρισδιάστατο χώρο

Περίληψη

Στόχος της παρούσας Διδακτορικής Διατριβής είναι η ανάπτυξη μεθόδου διερεύνησης της επάρκειας του Μήκους Ορατότητας για Στάση (ΜΟΣ), με ταυτόχρονη θεώρηση των παραγόντων επιρροής της παρεχόμενης ασφάλειας μιας οδού, δηλαδή των στοιχείων του γεωμετρικού σχεδιασμού της, του οχήματος και του χρήστη – οδηγού, στο πλαίσιο αξιολόγησης της παρεχόμενης ασφάλειας μιας οδού με βάση τον ανθρώπινο παράγοντα. Είναι γεγονός ότι, τόσο κατά την υφιστάμενη πρακτική αξιολόγησης της ορατότητας, όσο και σε αρκετές σχετικές έρευνες, η γεωμετρία της οδού δεν λαμβάνεται πλήρως υπόψη, δεδομένης της απλοποιημένης και αποσπασματικής θεώρησης του οδικού περιβάλλοντος σε δισδιάστατο χώρο. Ως εκ τούτου, οι υφιστάμενες δισδιάστατες μέθοδοι σχεδιασμού, ενδέχεται να υπερεκτιμήσουν ή να υποτιμήσουν τα διαθέσιμα μήκη ορατότητας, οδηγώντας σε αδικαιολόγητη αύξηση του κόστους ή/και του βαθμού επικινδυνότητας της οδού.Επομένως, η ορθότερη αντιμετώπιση του ζητήματος της επάρκειας ορατότητας αποτελεί η μεθόδευσή της μέσω τη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The issue of road safety assessment has always been the case in road design. Sight distance is a measurable parameter which can be a key criterion in road safety assessment considering the human factor. Stopping Sight Distance (SSD) adequacy, namely ensuring sufficient free length in the front view of the driver in order for him to be able to perceive and react to dangerous situations, is a basic requirement for the safety of traffic flow. The required SSD, which relates to the ability to bring the vehicle to a halt, depends on road geometry, the driver’s perception – reaction ability and the vehicle’s dynamic features, while it is the basis for selecting critical geometric parameters. The available SSD mainly depends on road environment and road geometry. Therefore, it is important that SSD adequacy investigation is performed across the entire road, in relation with the features of the road environment.The objective of this Doctoral Thesis is the development of a methodology for SSD ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43005
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43005
ND
43005
Εναλλακτικός τίτλος
Contribution in the investigation of stopping sight distance in 3-dimensional space
Συγγραφέας
Μερτζάνης, Φώτιος (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας
Εξεταστική επιτροπή
Αμπακούμκιν Κωνσταντίνοs
Κανελλαΐδηs Γεώργιοs
Καλτσούνης Αντώνιος
Λοϊζος Ανδρέας
Ψαριανός Βασίλειος
Μίντσης Γεώργιος
Ηλίου Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Μήκος ορατότητας για στάση (ΜΟΣ); Λογισμικό οδοποιίας; Τρισδιάστατη χάραξη; Συνοχή σχεδιασμού; Οδική ασφάλεια
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
320 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)