Μορφολογικές και λειτουργικές διαφοροποιήσεις της καρδιάς μετά από εφαρμογή δύο διαφορετικών πρωτοκόλλων προπόνησης αντοχής σε παιδιά ηλικίας 12-14 ετών
Περίληψη
Η προπόνηση αντοχής είναι τεκμηριωμένο ότι επιφέρει δομικές και λειτουργικές προσαρμογές στην καρδιά ενηλίκων που συνοδεύονται από βελτίωση στις παραμέτρους που καθορίζουν την επίδοση. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές άγνωστες πτυχές της επίδρασης της προπόνησης αντοχής σε παιδιά αναπτυξιακής ηλικίας. Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν αυτή ακριβώς η διερεύνηση συγκρίνοντας δύο διαφορετικά πρωτόκολλα άσκησης. Τριάντα παιδιά ηλικίας 12-14 ετών συμμετείχαν στην έρευνα χωρισμένα σε τρεις ομάδες των 10 παιδιών. Η μία ομάδα απετέλεσε την ομάδα ελέγχου και οι άλλες δύο ήταν οι πειραματικές ομάδες. Οι συμμετέχοντες των πειραματικών ομάδων υπεβλήθησαν σε προπόνηση αντοχής για 12 εβδομάδες. Οι συμμετέχοντες της πρώτης ομάδας πραγματοποιούσαν 2 προπονήσεις την εβδομάδα στην ένταση που αντιστοιχούσε στο αναπνευστικό-αναπνευστικό κατώφλδρυμα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Endurance training has been documented to cause structural and functional changes in the adult heart, which are accompanied by an improvement in the parameters which determine performance. However, there are many unknown aspects of the effect of endurance training on children at a developmental age. The purpose of this thesis was to investigate through the comparison of two different training protocols. Thirty children aged between 12 and 14 years participated and they were divided into three groups of 10 children per group. Two groups underwent endurance training for a period of 12 weeks and the third group served as a control. The first training group (ATG) participated in two training sessions per week at an intensity corresponding to the respiratory threshold and the second group (IT) participated in two training sessions a week of an intensity corresponding to 120% of VO2max. The total number of training sessions per week was four, and contained two other common training sessions ...