Εξόρυξη και διαχείριση περιεχομένου παραγόμενο από χρήστες και προτιμήσεων

Περίληψη

Ο παγκόσμιος ιστός εξελίσσεται διαρκώς, καθώς νέες τεχνολογίες έρχονται στο προσκήνιο. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των χρηστών είναι σημαντικό να λαμβάνουμε υπόψη τις προτιμήσεις τους. Για το λόγο αυτό, στην παρούσα διατριβή προτείνουμε διαφορετικούς τρόπους για να λαμβάνονται υπόψη οι προτιμήσεις των χρηστών, είτε σε περιπτώσεις προ-χρήσης ή μετά-χρήσης (ενός προϊόντος). Τα ερωτήματα κορυφογραμμής είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα όπου ο χρήστης μπορεί να δηλώσει τις προτιμήσεις του προ-χρήσης. Το πρόβλημα αυτών των ερωτημάτων είναι ότι το μέγεθος του αποτελέσματος μπορεί να είναι πολύ μεγάλο. Για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, προτείναμε τεχνικές για την διαφοροποίηση του αποτελέσματος ενός ερωτήματος κορυφογραμμής. Η διαφοροποίηση της κορυφογραμμής απεικονίζεται σε ένα NP-Hard πρόβλημα. Συνεπώς, προτείνουμε αποδοτικές προσεγγιστικές τεχνικές για την επίλυσή τους. Ως σενάριο μετά-χρήσης, οι χρήστες μπορούν να δώσουν την ανατροφοδότησή τους μέσω διαδικτυακών κρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The World Wide Web is evolving, as new technologies constantly emerge. Capturing the users’ preferences is essential to provide them with engaging services that better fulfill their needs. For this reason, this thesis proposes distinct ways to consider user preferences, either in pre-usage or post-usage scenarios. Skyline queries are a characteristic example where the user may specify her preferences in a pre-usage scenario. A problem of skyline queries is that the result size may be too large. To counter this problem, we propose techniques to diversify the result of a skyline query. Diversifying the skyline is mapped to an NP-Hard problem (k-dispersion). Therefore we propose efficient approximations to solve it. As a post-usage scenario, users are able to provide feedback through online reviews. These reviews describe the experience of a user with a product / service, and what aspects / features of the product they liked or did not like. Using this information, we present techniques t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42627
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42627
ND
42627
Εναλλακτικός τίτλος
Mining and managing user-generated content and preferences
Συγγραφέας
Βαλκανάς, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Γουνόπουλος Δημήτριος
Ιωαννίδης Ιωάννης
Χατζηευθυμιάδης Ευστάθιος
Παπαδόπουλος Απόστολος
Λάππας Θεόδωρος
Τσαπάρας Παναγιώτης
Κουμπαράκης Μανόλης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Εξόρυξη δεδομένων στο διαδίκτυο; Προτιμήσεις χρηστών; Εξόρυξη δεδομένων από κριτικές; Ανάλυση κοινωνικών μέσων; Αναγνώριση συμβάντων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
273 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)