Μία αξιολόγηση της ρητής και υπόρρητης διδασκαλίας στα πλαίσια της συζήτησης διεπαφών

Terms of Use of the National Archive of Ph.D. Theses, as well as the

All items in National Archive of Phd theses are protected by copyright.

Η παρούσα μελέτη συμπληρώνει προηγούμενες έρευνες σχετικά με τις συνθήκες της υπόρρητης εκμάθησης και διδασκαλίας και συγκρίνει τα σχετικά αποτελέσματα 2 τύπων διδασκαλίας, δηλ. διδασκαλία δομημένης παροχής διδακτικού περιεχομένου (αποκαλούμενη SΙ, δηλ. structured input), και διδασκαλία που συνδυάζει τη ενισχυμένη τυπογραφική παροχή διδακτικού περιεχομένου (TIE, δηλ. typographical input enhancement) & την διδασκαλία που βασίζεται στην παροχή αυξημένου αριθμού δομών της διδακτέας ύλης (αποκαλούμενη IF, δηλ. input flood). Το γραμματικό φαινόμενο υπό εξέταση ήταν η εκμάθηση του ομαλού τύπου του Απλού Αορίστου της Αγγλικής Γλώσσας (-ed) από μαθητές Αγγλικών της 3ης τάξης του Δημόσιου Δημοτικού Ελληνικού Σχολείου (μητρική γλώσσα η Ελληνική). Μια πειραματική μελέτη και μια κύρια μελέτη σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν. Μόνο τα συμπεράσματα / αποτελέσματα της κύριας μελέτης αναφέρονται στην παρούσα διατριβή. Στην κύρια μελέτη, 41 μαθητές Αγγλικών ηλικίας 8 ετών κατανεμήθηκαν σε 1 από 2 συνθήκες ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study extends previous research on implicit learning and teaching conditions and compares the relative effects of 2 types of instruction, i.e. Structured Input (labelled SI), and Typographical Input Enhancement (TIE) & Input Flood (labelled IF), targeted to the acquisition of the regular English Past Simple Tense –ed by young Greek L1 3rd-grade Primary State School learners of English. A pilot study and a main study were designed and implemented. Only the findings of the main study are reported in the present thesis. Accordingly, in the main study 41 8-year-old classroom learners of English were assigned to 1 of 2 instructional treatment conditions: SI group, TIE & IF (IF group). A Control (C) group of learners who only participated in the assessment measures was also incorporated in the research design. Pre-tests and post-tests included interpretation and production tasks. These tasks were very similar to those used in research within the Input Processing (IP) and Processi ...
περισσότερα