Μοντέλα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας: η προσέγγιση της ελεύθερης πτήσης με 4D τροχιές: μελέτη της ενεργειακής απόδοσης των μοντέλων

Περίληψη

Εναέρια κυκλοφορία είναι το σύνολο των πτήσεων που διεξάγονται στον εναέριο χώρο και στην περιοχή ελιγμών των αεροδρομίων. Η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας έχει σαν γνώμονα την ασφάλεια των πτήσεων. Η Διαχείριση Εναέριας Κυκλοφορίας αποτελεί έναν σχετικά καινούργιο τομέα έρευνας και ανάπτυξης. Η δημιουργία του είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανάπτυξη της πολιτικής αεροπορίας. Ο εκσυγχρονισμός της Διαχείρισης της Εναέριας Κυκλοφορίας βασίζεται στη δημιουργία νέων τεχνολογιών και εξοπλισμού, στην αναδιαμόρφωση του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου με σκοπό τη δημιουργία εν τέλει ενός ενιαίου εναέριου χώρου και τη χρήση της ελεύθερης πτήσης ή έστω κάποιων πτυχών αυτής. Επομένως, στην παρούσα εργασία περιγράφεται η σημερινή κατάσταση της Διαχείρισης Εναέριας Κυκλοφορίας στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο, η ανάγκη για εξέλιξη και η έρευνα από μαθηματικής απόψεως που έχει γίνει μέχρι τώρα. Παρουσιάζονται συνοπτικά τα μαθηματικά μοντέλα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας που συναντώνται στη βιβλιογραφί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Air traffic is the sum of flights taking place in the airspace and airport maneuvering area. Air traffic management is guided by flight safety. Air Traffic Management is a relatively new field of research and development. Its creation is inextricably linked to the development of civil aviation. The modernization of Air Traffic Management is based on the creation of new technologies and equipment, the redevelopment of European airspace with a view to a single European airspace and the use of free flight or even some aspects of it. Therefore, this dissertation describes the current state of Air Traffic Management in European airspace, the need for evolution and the mathematical research that has been done so far. We present briefly the mathematical models of air traffic management that can be found in the bibliography following from the extensive presentation of the contribution of this dissertation in Air Traffic Management mathematical models and methodologies. Initially, a two-level ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41406
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41406
ND
41406
Εναλλακτικός τίτλος
Air traffic management models: an energy efficient approach of free flight scenario with 4d-trajectories
Συγγραφέας
Ντακόλια, Χάρις (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών
Εξεταστική επιτροπή
Κολέτσος Ιωάννης
Λυρίδης Δ
Συμβώνης Αντώνιος
Δούκας Χ
Κοκκίνης Β
Σαχαρίδης Γ
Caceres Hernan
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά
Λέξεις-κλειδιά
Επιχειρησιακή έρευνα; Ακέραιος προγραμματισμός; Διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
223 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)