Υπόδειγμα επιλογής στρατηγικών μάρκετινγκ για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34932
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34932
ND
34932
Συγγραφέας
Τσιάμης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Σ.)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιώμκος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Τακτικές αποφάσεις μάρκετινγκ; Στρατηγική τιμολόγησης; Τιμολόγηση νεοεισαγόμενων προϊόντων; Περιβάλλον υψηλής τεχνολογίας; Στρατηγική επικοινωνίας; Στρατηγική διανομής προϊόντων; Στρατηγική προϊόντος; Στρατηγικές αποφάσεις; Αβεβαιότητα; Θεωρητικό εννοιολογικό υπόδειγμα; Λειτουργικοποίηση των μεταβλητών; Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση; Παραγοντοποίηση συνολικής κλίμακας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
256 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)