Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Περίληψη

MΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ-ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗ-ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ, ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΕΙ ΣΤΑ Κ.Ν.Λ. ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΙ ΡΟΛΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΡΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ-ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ. - ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΗΘΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΩ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ. - Ο ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΜΟΦΥΛΕΣ ΤΟΥΣ ΗΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/3354
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3354
ND
3354
Εναλλακτικός τίτλος
LES FEMMES DANS LES MANUELS DE LA LITTERATURE DU LYCEE
Συγγραφέας
Λόππα-Γκουνταρούλη, Ελένη
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΚΑΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΚΟΓΚΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΣΙΟΥΜΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ
ΡΑΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΚΑΝΑΤΟΥΛΗ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; ΓΥΝΑΙΚΑ-ΓΛΩΣΣΑ; ΓΥΝΑΙΚΑ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ; ΓΥΝΑΙΚΑ-ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ; Γυναικείος λόγος; Γυναίκες συγγραφείς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
373 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.