ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΤΤΕ ΣΤΟΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ ΚΑΙ ΤΕΙ), ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥΕΚΔΗΛΩΘΗΚΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕΣΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΟΙ ΔΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΤΕ, ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΤΤΕ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΤΡΙΒΛΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ (ΠΟΛΛΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣΜΟΡΦΗΣ). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ Η ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ. ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΚΑΙΜΕΓΑΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΗ ΜΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΕΤΑΣΘΟΥΝ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE TREATISE IS AIMED TO PROVIDE ANSWERS TO QUESTIONS SUCH AS: THE CONSTITUTION OF THE TRIARY TECHNOLOGICAL EDUCATION (ΤΤΕ) (ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ, ΤΕΙ), THE OPPOSITIONS AGAINST TTE AND FINALLY, THE CONTRIBUTION OF THE TTE GRADUATES TO THE INDUSTRIAL DEVELOPMENT OF THE COUNTRY. DATA HAVE BEEN COLLECTED THROUGH QUESTIONNAIRES SENT TO INDUSTRIAL UNITS: ALL ANSWERS HAVE BEEN STATISTICALLY ANALYSED USING MATH MODELS. THE RESULTED INFOMATION LEAD TO THE CONCLUSION THAT THE GREEK INDUSTRY IN FAVOR OF WHICH MANY SPECIALIZATIONS OF TTE HAVE BEEN ESTABLISHEDHAS NOT PROVIDED THE PROPER JOBS FOR THE TTE GRADUATES DUE TO ITS OWN UNORTHODOX DEVELOPMENT (MANY SMALL FAMILY UNITS). IT HAS BEEN OBSERVED THAT MANY UNITS OF THE SAME TYPE EMPLOY, NONE OR MANY GRADUATES HAVE BEEN REPORTED IN THE ENGAGEMENT OR NOT OF THE TTE GRADUATES IN THE MIDDLE OR LARGE UNITS. IDENTICALRESULTS HAVE EMERGED WHEN DATA HAVE BEEN EXAMINED ACCORDING TO THE REGIONAL DISTRIBUTION OF THE INDUSTRIAL UNITS. A CONTRADICTION ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/3141
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3141
ND
3141
Εναλλακτικός τίτλος
TRIARY TECHNOLOGICAL EDUCATION AND INDUSTRIAL DEVELOPMENT
Συγγραφέας
Γλαμπεδάκης, Μιχαήλ
Ημερομηνία
1989
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΚΑΖΑΜΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΜΑΡΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΕΡΛΕΞΗΣ 295
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ); ΚΑΤΕ; ΚΑΤΕΕ; Οικονομία εκπαίδευσης; ΤΕΙ; ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΑΝΕΡΓΙΑ)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
512 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.