Η ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟ...

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ. ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΣΥΛΛΕΞΑΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΔΕΙΞΕΤΗ ΧΑΜΗΛΗ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΔΟΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΣΤΟ ΦΥΛΟ, ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

OUR GOAL WAS TO LIST THE CHARACTERISTICS OF THE CONTENT IN PHYSICS EXAMINATIONS TO INVESTIGATE THE WAY BY WHICH TEACHERS EXAMINE THEIR STUDENTS IN SECONDARY SCHOOLS, AND DETERMINE THE CONTENT VALIDITY OF THEIR EXAMINATIONS. DATA COLLECTION INCLUDED SYSTEMATIC OBSERVATION OF THE LESSONS IN GYMNASIUM C'CLASSES AND LYCEUM B'CLASSES, AND QUESTIONNAIRE TO TEACHERS. THE ELABORATION OF THE RESULTS SHOWED THE LOW CONTENT VALIDITY OF THE EXAMINATIONS WHICH DEPENDED ON THE ATTITUDES OF THE TEACHERS AGAINST THE GOALS OF THE CURRICULUM AND ON THE SEX SPECIALITY AND GENERAL GRADE OF THE DEGREE OF THE TEACHERS OF PHYSICS.
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3137
Εναλλακτικός τίτλος
THE CONTENT VALIDILITY OF THE EXAMINATIONS IN PHYSICS AT SECONDARY SCHOOLS. INVESTIGATION OF THE VARIABLES THAT CAUSE THEIR LOW CONTENT VALIDITY
Συγγραφέας
ΔΗΜΗΤΡΑΣΚΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΜΑΡΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΑΡΑΜΠΟΥΡΝΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση περιεχομένου; Αναλυτικό πρόγραμμα; Εκπαίδευση; Εγκυρότητα; Εξετάσεις; Παράγοντες; ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ; Φυσική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
341 σ., Παράρτημα.