Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Περίληψη

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΝΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΑΘΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΤΡΙΧΡΟΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗ-ΙΚΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ,ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF SELECTED LOGICO-MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITIES OF ELEMENTARY AND LOWER SECONDARY PUPILS, THEIR RELATED DIFFERENTIATIONS AND THE CORRESPONDING CONTRIBUTION OF MATHEMATICS TEACHING HAS BEEN INVESTIGATED IN THIS STUDY. THE RESULTS SHOWED THAT THE DEVELOPMENTAL LEVEL OF THE PROBLEM SOLVING ABILITIES OF THE PUPILS FINISHING ELEMENTARY SCHOOL IS EXTREMELY LOW WHILE A POSITIVE BUT UNEVEN AND UNSTABLE DEVELOPMENT OF THESE ABILITIES DURING THEIR LOWER SECONDARY SCHOOLING IS NOTED. FURTHERMORE MULTIPLE SEGREGATIONS OF PUPILS RELATED TO THE DEVELOPMENT OF THEIR PROBLEM SOLVING ABILITIES ARE FORMED AS AN IMPACT OF THE MATHEMATICS TEACHING PRACTICES PREVAILING IN THE LOWER SECONDARY SCHOOL WHICH WIDEN ANY EXISTING DIFFERENCES BETWEEN PUPILS.THE CONCLUSION IS THAT MATHEMATICS EDUCATION IN GREEK LOWER SECONDARY SCHOOLSIS NOT REINFORCING THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF PUPILS PROBLEM SOLVING ABILITIES.
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/3104
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3104
ND
3104
Εναλλακτικός τίτλος
FORMATION AND DEVELOPMENT OF SELECTED LOGICO-MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITIES. A CONTRIBUTION TO THE ASSESMENT OF MATHEMATICS TEACHING IN ELEMENTARY ANDLOWER SECONDARY SCHOOLS
Συγγραφέας
Χασάπης, Δημήτριος
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ-ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΑΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επίλυση μαθηματικών προβλημάτων; ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
280 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.