Τα οργανωτικά και επικοινωνιακά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος: η περίπτωση της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30139
Εναλλακτικός τίτλος
The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean
Συγγραφέας
Ζουγανέλη, Στάθια Στέφανος
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Τσάρτας Πάρις
Παναγιωτοπούλου Ρόη
Μαρούδας Λεωνίδας
Λαγός Δημήτριος
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Διαμεσολάβηση; Μεσοποίηση; Ελλάδα; Τουριστικό προϊόν; Αιγαίο, Βόρειο; Μορφές τουρισμού; Branding τόπων; Brand ταυτότητα; Brand εικόνα; Branding προορισμών; Ανάλυση περιεχομένου; Λογική των μέσων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
414 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.