Ιχνηλασία πολλαπλών αισθητήρων σε αυτόνομα και συνεργατικά συστήματα αντίληψης οδικού περιβάλλοντος
Περίληψη
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκοσμίως την 11η αιτία θανάτου, με την κυριότερη αιτία να παραμένει ο
ανθρώπινος παράγοντας. Στις αρχές της δεκαετίας του 90’ οι τεχνολογίες της πληροφορικής, των υπολογιστών
και των αισθητήρων άρχισαν να εφαρμόζονται στις μεταφορές, γεννώντας έτσι τον κλάδο των Ευφυών
Συστημάτων Μεταφορών. Στο τέλος της δεκαετίας τα πρώτα συστήματα όπως το Προσαρμοστικό Σύστημα
Ελέγχου Ταξιδίου (ACC-Adaptive Cruise Control) έκαναν την εμφάνισή τους στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Στη παρούσα πρόταση διδακτορικής διατριβής αρχικά περιλαμβάνεται μια εισαγωγή στις τεχνολογίες που
χρησιμοποιούνται από τα Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης του Οδηγού. Επίσης περιλαμβάνεται μία
περιγραφή των βασικών αρχών της επιστήμης σύντηξης δεδομένων ενώ ακόμα γίνεται αναφορά στην βασική
θεωρία εκτίμησης κατάστασης, το φίλτρο Kalman και την ιχνηλασία αντικειμένων. Τέλος γίνεται μία σύντομη
περιγραφή των τεχνικών θεσιθεσίας και των δεκτών GPS.
Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται η θεωρητι ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Traffic accidents are the 11th most common cause of death, while human factor remains the main responsible.
In the beginning of 90’s information, sensor and computer technologies were first applied in the transport
domain, creating the sector of the Intelligent Transportation System. In the end of the decade systems like
Adaptive Cruise Control (ACC) were first introduced in commercial cars.
The first chapter of the current thesis contains a presentation of the technologies that are used in Advanced
Driver Assistance Systems. Additionally, the basic theory of data fusion, estimation, Kalman filtering and
tracking is explained. Finally, there is a reference to techniques regarding localization and use of GPS devices.
In the next chapter, the theoretical analysis and implementation of a road environment perception system with
application to automated vehicle is presented Topics that are discussed include sensor and global level tracking.
Moreover, ego vehicle state estimation an ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (56.72 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




