Αξιολόγηση προσωπιικού, διαγνωστικός έλεγχος εκπαιδευτικών αναγκών βιομηχανίας και αξιολόγηση εκπαιδευτιικών διαδικασιών: σχεδιασμός μοντέλων και ανάπτυξη πρωτοτύπου εφαρμογής

Περίληψη

Συχνό σημείο αναφοράς στις έρευνες για την βελτίωση της απόδοσης των επιχειρήσεων αποτελεί η χρήση του εργατικού δυναμικού και η αύξηση της απόδοσής του. Πολλοί ερευνητές έχουν υποδείξει ότι η χρήση πρακτικών ιοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων ( ΑΠ) επιδρά στην συμπεριφορά και την απόδοση των εργαζομένων της επιχείρησης. Ένα κρίσιμο ερώτημα όμως αποτελεί το ποιές είναι οι επιδράσεις των συνδυασμών διαφόρων πρακτικών της ΑΠ στην απόδοση της επιχείρησης και πώς μπορεί η ΑΠ να αμβλύνει το κενό μεταξύ της πραγματικής απόδοσης του εργαζομένου με την επιθυμητή από την επιχείρηση απόδοση αυτού; Σε αυτό το ερώτημα εστιάζεται η παρούσα έρευνα, η οποία επικεντρώνεται στην διερεύνηση του βαθμού ταύτισης των γνώσεων και ικανοτήτων των εργαζομένων με τις γνώσεις και ικανότητες που επιθυμεί η επιχείρηση να έχουν οι εργαζόμενοι, ώστε να στελεχώσουν αποδοτικά μια θέση εργασίας. Η διερεύνηση του βαθμού ταύτισης βασίζεται στις παρακάτω τρεις πρακτικές της ΑΠ που σχετίζονται άμεσα με τον εργαζόμενο: αξιολόγηση τω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

It has been widely acknowledged that higher firm performance can be achieved through enhancing employee performance. Further, it has been suggested that the utilization of Human Resource Management (HRM) practices affects employee behavior and performance. But, still, there are several issues remaining unanswered regarding which bundles of HRM practices affect firm performance and how HRM can close the gap between the desired employee performance and the actual employee performance. This thesis focuses on these issues, by examining the fit between the actual employee knowledge, skills and abilities with the employee knowledge, skills and abilities that a firm desires from him to possess. Using the following three employeecentered HRM practices namely, employee performance evaluation, job analysis and training and development, the researcher examines the person-to-job fit. In more detail, the following are investigated: i) the factors that affect employee performance, ii) the job-relate ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2030)
DOI
10.12681/eadd/19403
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19403
ND
19403
Εναλλακτικός τίτλος
Personnell assessmentt,, ttraiiniing needs iidenttiiffiicattiion and tthe evalluattiion off ttraiiniing programs: the devellopmentt off new ttheorettiicall modells and tthe desiign off a workiing prottottype
Συγγραφέας
Διαμαντίδης, Αναστάσιος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Χατζόγλου Πρόδρομος
Τουράσης Βασίλειος
Αναγνωστόπουλος Κωνσταντίνος
Παπαντωνόπουλος Σωτήριος
Μπουραντάς Δημήτριος
Παπαλεξανδρή Νάνσυ
Μιχαήλ Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ανθρώπινοι πόροι, Διοίκηση; Εργαζόμενοι, Αξιολόγηση; Εργαζόμενοι, Εκπαιδευτικές ανάγκες; Εκπαίδευση, Αξιολόγηση; Συστήματα δομικών εξισώσεων; Ανάπτυξη πρωτότυπου εφαρμογής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvii 373 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.