Εξατομικευμένη σύσταση πολυμεσικών εκπαιδευτικών πόρων με αξιοποίηση μεταδεδομένων φήμης και οντολογιών

Περίληψη

Η διείσδυση του διαδικτύου και των πολυμέσων σε κάθε μορφή των ανθρωπίνων δραστηρι- οτήτων έχει διευρύνει τους ορίζοντες και το εύρος των δυνατοτήτων και δράσεων. Διάφοροι τομείς όπως της εργασίας, της διασκέδασης, της εκπαίδευσης, έχουν ήδη επωφεληθεί από τις τεχνολογίες αυτές. Ειδικά ο χώρος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-Learning), που απο- τελεί και πεδίο μελέτης της παρούσας διατριβής, τις εφαρμόζει i) στη διανομή του εκπαιδευ- τικού υλικού, ii) στην παροχή πιο ενδιαφέρουσας και διαδραστικής διαδικασίας μάθησης και επωφελείται από τις δυνατότητες που δίνουν στην ενεργοποίηση πολλαπλών μηχανισμών απόκτησης γνώσης του ανθρώπινου εγκεφάλου. Η ανάπτυξη όμως και η ευρεία αποδοχή των παραπάνω τεχνολογιών οδήγησε στη δημιουργία ενός τεράστιου όγκου πληροφορίας, ο οποίος, σε συνδυασμό με παράγοντες όπως οι διαφορετικές μορφές αναπαράστασής της, η πολυσημία-αμφισημία-συνωνυμία των λέξεων κ.α., αναστέλλουν τις δυνατότητες που ανοί- γονται από αυτές. Συνεπώς και τα e-Learning συστήματα σαν ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18607
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18607
ND
18607
Εναλλακτικός τίτλος
Personalited recommendation of educational resources exploiting reputation metabiotic na on to cogres
Συγγραφέας
Κερκίρη, Σουλτάνα
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μανιτσάρης Αθανάσιος
Βλαχοπούλου Μάρω
Μάνθου Βασιλική
Ευαγγελίδης Γεώργιος
Ρεφανίδης Ιωάννης
Μαυρίδης Ιωάννης
Γεωργιάδης Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση; Εξατομίκευση; Σύσταση; Σημασιολογικός ιστός; Οντολογίες; Συνεργατικό φιλτράρισμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
235 σ., εικ., ευρ.