ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΤΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ

Περίληψη

ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΗΤΑΝ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΣΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΙΣΗ, Σ'ΕΝΑ ΑΣΤΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ. ΔΟΘΗΚΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ, ΟΠΩΣ, Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ, Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΙΧΜΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΤΕΘΥΝΣΕΙΣ, ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ, Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΝ ΚΛΠ . ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΜΑΤΗ, ΜΕΣΩ Η/Υ, ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΩΝ. ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΤΕΛΟΣ, ΕΓΙΝΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE OBJECTIVE OF THIS THESIS IS THE INVESTIGATION OF THE BEST SOLUTION OF THE CHOICE OF THE DIRECTION OF THE ONE WAY ROADS, IN AN URBAN NETWORK IN ORDER TO MAXIMIZE NETWORK CAPACITY. IT HAS BEEN GIVEN IN DETAIL THE DEFINITION OF THE NETWORK CAPACITY AND HAVE BEEN STUDIED THE PARAMETERS THAT MUST BE TAKEN UNDER CONSIDERATION SUCH AS THE TRIP DISTRIBUTION, THE RELATION BETWEEN THE PEAK CHARACTERISTICS FOR THE TWO DIRECTIONS, THE GEOMETRIC FEATURE OF THE ROADS AS WELL AS THE ROAD CAPACITY ETC. IN THIS STUDY IT HAS BEEN FORMULATED A MATHEMATICAL MODELAND SOLUTION OF THE ALGORITHMS FOR THE AUTOMATIC CHOICE OF THE ONE WAY ROADS DIRECTION WITH THE USE OF COMPUTER. FOR THIS REASON A NUMBER OF DATA CONCERNING THE NETWORK CAPACITY, THE BEST SERVICE OF THE MAIN DIRECTION, THE BETTER ACCESSIBILITY OF VARIOUS DISTRICTS AS WELL AS THE PRIORITY OF SATISFACTION OF CITY'S NEEDS WERE USED. FINALLY THE ABOVE ALGORITHMS APPLIED TO THE NETWORK OF THESSALONIKI AND IT WAS FOUND A MUCH BETTER NETWORK THAN THE ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1719
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1719
Εναλλακτικός τίτλος
MAXIMISATION OF THE CAPACITY OF AN URBAN ROAD NETWORK THROUGH MATHEMATICAL DETERMINATION OF THE DIRECTIONS OF MOVEMENT OF THE VEHICLES ON IT
Συγγραφέας
Γραμμενίδου-Κουράκη, Αικατερίνη
Ημερομηνία
1991
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΤΣΟΥΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΒΥΡΩΝ
ΠΙΤΣΙΑΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥ; ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ; ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΚΤΥΟΥ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
162 σ. : σχημ, πίνακες