Ποιότητα και συμφωνίες διασφάλισης επιπέδου υπηρεσιών σε υπηρεσιοστρεφείς αρχιτεκτονικές

Περίληψη

Η Διατριβή αυτή επιχειρεί να επιλύσει το θεμελιώδες πρόβλημα της παροχής εγγυήσεων για την ποιότητα υπηρεσιών. Η προσέγγιση αυτή επικεντρώνεται σε ετερογενή και κατανεμημένα συστήματα τα οποία βασίζονται σε υπηρεσιοστρεφείς αρχιτεκτονικές χρησιμοποιώντας το παράδειγμα των τεχνολογιών πλέγματος. Το πρόβλημα μελετήθηκε και αντιμετωπίζεται με δύο τρόπους: α) Χρησιμοποιώντας μεθόδους ανοχής σε σφάλματα και συγκεκριμένα παράγοντας αντίγραφα με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις σε ποιότητα υπηρεσίας του καταναλωτή. β) Επεμβαίνοντας στο μηχανισμό διαπραγμάτευσης μεταξύ καταναλωτή και πάροχου υπηρεσιών και βελτιώνοντας τα Συμβόλαια Επιπέδου Υπηρεσιών ώστε να εκτελείται το τελευταίο χωρίς να προκύπτουν παραβιάσεις στους όρους της συμφωνίας. Η διαφοροποίηση έγκειται στο επιχειρηματικό μοντέλο που μελετάται κάθε φορά. Στην πρώτη περίπτωση, οι απαιτήσεις του καταναλωτή πρέπει να ικανοποιηθούν με κάθε τρόπο, θεωρώντας ότι είναι εφικτές. Στη δεύτερη περίπτωση, ο καταναλωτής καλείται ν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This Thesis attempts to solve the fundamental problem of the provisioning of Quality of Service (QoS) guarantees. The approach focuses on heterogeneous and distributed systems that are based on Service Oriented Architectures (SOA) using the Grid paradigm. The problem was studied and faced in two ways: a) Employing Fault Tolerance methods and especially by producing replicas in a way that satisfies the Quality of Service requirements of the consumer, β) Intervening in the negotiation mechanism between the consumer and the provider of the services and improving the Service Level Agreements (SLA) so as to use the latter without violations in the various terms. The differentiation lies in the business model that is studied each time. In the first case, the requirements of the consumer should be satisfied by any means, considering that they are feasible. In the second case, the consumer has to negotiate with the provider for the optimal mapping of requirements/capabilities. In the first cas ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16967
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16967
ND
16967
Εναλλακτικός τίτλος
Quality and service level agreements in service oreinted architectures
Συγγραφέας
Τσερπές, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βαρβαρίγου Θεοδώρα
Λούμος Βασίλειος
Θεολόγου Μιχαήλ
Στασινόπουλος Γεώργιος
Σταφυλοπάτης Ανδρέας Γεώργιος
Παπαβασιλείου Συμεών
Δουλάμης Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Υπηρεσίες, Ποιότητα; Υπηρεσιοστρεφείς αρχιτεκτονικές; Τεχνολογίες πλέγματος; Υπηρεσίες, Διασφάλιση ποιότητας; Υποστήριξη αποφάσεων; Σφάλματα, Ανοχή σε
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
192 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)