Συσχετισμός εκπομπών οχημάτων με φυσικοχημικές ιδιότητες των καυσίμων και με δεδομένα από την κίνηση των οχημάτων στο λεκανοπέδιο

Περίληψη

Η Διδακτορική Διατριβή, κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού της, είχε θέσει τους εξής στόχους: 1. Αναζήτηση κατάλληλου εξοπλισμού καταγραφής παραμέτρων κίνησης. 2. Προετοιμασία και εγκατάσταση του εξοπλισμού και τοποθέτησή του στα οχήματα. 3. Καταγραφή παραμέτρων κίνησης οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες κίνησης στο λεκανοπέδιο της Αττικής με πραγματικά κυκλοφοριακά επεισόδια και δημιουργία βάσης δεδομένων. I. Διαδικασία αναζήτησης θέσης στάθμευσης II. Κίνηση στο Λεκανοπέδιο της Αττικής για την ανάπτυξη Ελληνικού Αστικού Κύκλου Οδήγησης III. Σύγκριση εναλλακτικών διαδρομών στο λεκανοπέδιο της Αττικής IV. Κίνηση δίτροχου στην Αττική για την ανάπτυξη Ελληνικού Αστικού Κύκλου Οδήγησης Μοτοσικλέτας V. Σύγκριση της κίνησης των μοτοσικλετών και των επιβατικών οχημάτων 4. Δημιουργία λογισμικού (προγραμμάτων ηλεκτρονικού υπολογιστή) που θα βοηθήσει στην καλύτερη, ευκολότερη και πιο εύστοχη επεξεργασία των δεδομένων και στην εκπόνηση των κύκλων οδήγησης. 5. Ανάλυση των δεδομένων και υπολογισμός αντι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

During the design of the doctoral thesis, the following targets were set: 1. Search of the proper equipment for driving data recording. 2. Preparation and installment of the equipment on the test vehicles. 3. Real driving data recording in the Attica basin and data base creation according to the following modes: I. Parking procedure II. Driving patterns monitoring in the urban area of Athens for the Greek urban driving cycle development. III. Comparison of alternative routes between two points within the Attica Basin IV. Motorcycle driving patterns monitoring in the urban area of Athens for the development of the Greek urban driving cycle for motorcycles V. Comparison of motorcycle and passenger car driving patterns 4. Software development for the better and more accurate data processing and the elaboration of the desired driving cycles. 5. Data analysis and elaboration of the driving cycles. 6. Preliminary application of a Greek driving cycle on a chassis dynamometer for the estimati ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16220
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16220
Εναλλακτικός τίτλος
Correlation of vehicles exhaust emissions with fuels physicochemical properties using real time driving data collected in Attica basin
Συγγραφέας
Τζιράκης, Ευάγγελος Γεώργιος
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Σύνθεσης και Ανάπτυξης Βιομηχανικών Διαδικασιών. Εργαστήριο Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών
Εξεταστική επιτροπή
Ζαννίκος Φανούριος
Στούρνας Σταμούλης
Λόης Ευριπίδης
Ανδρεόπουλος Ανδρέας
Μαρκάτος Νικόλαος
Σαμαράς Ζήσης
Καρώνης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Δοκιμές οχημάτων; Δυναμομετρική εξέδρα; Εκπομπές ρύπων; Ελληνικός αστικός κύκλος οδήγησης; Διαδικασία αναζήτησης θέσης στάθμευσης; Ρύπανση, Ατμοσφαιρική; Κατανάλωση καυσίμων; Φορητός αναλυτής καυσαερίων; Επιθετική οδήγηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
684 σ., εικ.