Η εμπορία του ελληνικού κρασιού στη διεθνή αγορά και προσδιοριστικοί παράγοντες

Περίληψη

Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν και του τρόπου με τον οποίο επιδρούν στην απόδοση εξαγωγών των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων. Οι παράγοντες αυτοί αναφέρονται στο εξωτερικό περιβάλλον λειτουργίας των επιχειρήσεων, στο ανταγωνιστικό εξαγωγικό τους πλεονέκτημα και στις σχέσεις τους με τα δίκτυα διανομής στο εξωτερικό (channel relations). Παράλληλα έγινε μία προσπάθεια ομαδοποίησης των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων με βάση αντιλήψεις της διοίκησης για τη συχνότητα εμφάνισης ενός αριθμού εμποδίων κατά τη διάρκεια των εξαγωγικών τους δραστηριοτήτων. Στο αρχικό στάδιο πραγματοποιήθηκε μία αναλυτική περιγραφή της κατάστασης που επικρατεί στον κλάδο της οινοποιίας στην ελληνική αγορά αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Εκτενής αναφορά έγινε στη λειτουργία της αγοράς οίνου και στις δύο περιπτώσεις, με στοιχεία που αφορούσαν την παραγωγή, την κατανάλωση, τις εισαγωγές και τις εξαγωγές οίνου αλλά και την οργάνωση της εγχώριας αγοράς σε ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15276
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15276
Εναλλακτικός τίτλος
Greek wine marketing in international markets and determinative factors
Συγγραφέας
Καρελάκης, Χρήστος Δημήτριος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονική. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Μάττας Κωνσταντίνος
Τζιμήτρα-Καλογιάννη Ειρήνη
Χρυσοχοϊδης Γεώργιος
Ζώτος Γεώργιος
Σέμος Αναστάσιος
Σουφλέρος Ευάγγελος
Φωτόπουλος Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Γεωργικές Επιστήμες
Γεωργία, Δασοκομία, και Αλιεία
Λέξεις-κλειδιά
Απόδοση εξαγωγών; Δίκτυα διανομής; Ανάλυση διαδρομών; Εξαγωγικό μάρκετινγκ; Οίνος; Επιχειρήσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
265 σ., εικ.