Ο ρόλος της διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας στην καλλιέργεια δημιουργικής σκέψης: εμπειρική ψυχολογική έρευνα σε μαθητές Γ' γυμνασίου

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14612
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14612
ND
14612
Συγγραφέας
Κορναράκης, Γεώργιος του Μ.
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδόπουλος Νικόλαος
Λεοντσίνης Γεώργιος
Νικολόπουλος Δημήτριος
Γαλάνης Γεώργιος
Χατήρα Καλλιόπη
Παναγής Γεώργιος
Χουρδάκης Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Ιστορία, Τοπική; Ιστορία, Γενική; Ιστορική διήγηση; Δημιουργική σκέψη; Αποκλίνουσα νόηση; Συγκλίνουσα νόηση; Κριτική σκέψη; Δημιουργική σκέψη; Τοπωνύμια; Βιωματική μάθηση; Χαρακτηριστικά προσωπικότητας; Αξιολογική κατάταξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxxiv, 392 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)