Ο ρόλος της διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας στην καλλιέργεια δημιουργικής σκέψης: εμπειρική ψυχολογική έρευνα σε μαθητές Γ' γυμνασίου
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14612
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14612
Συγγραφέας
Κορναράκης, Γεώργιος Μ.
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδόπουλος Νικόλαος
Λεοντσίνης Γεώργιος
Νικολόπουλος Δημήτριος
Γαλάνης Γεώργιος
Χατήρα Καλλιόπη
Παναγής Γεώργιος
Χουρδάκης Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ιστορία, Τοπική; Ιστορία, Γενική; Ιστορική διήγηση; Δημιουργική σκέψη; Αποκλίνουσα νόηση; Συγκλίνουσα νόηση; Κριτική σκέψη; Δημιουργική σκέψη; Τοπωνύμια; Βιωματική μάθηση; Χαρακτηριστικά προσωπικότητας; Αξιολογική κατάταξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxxiv, 392 σ., εικ.