ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΣΕ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ
Περίληψη
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΨΗΦΙΑΚΗ SPC-CCIS ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ, ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΩΝ. ΕΠΙΝΟΗΘΗΚΑΝ ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΝΟΒΑΘΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΗ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΩΣ ΣΤΟΝ Η/Υ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΣ ΔΥΟ ΦΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ. ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΝ ΤΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟΝ.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
DYNAMIC TRAFFIC MANAGEMENT CONSISTS IN ALLOCATING THE EXISTING NETWORK'S CHANNEL CAPACITY ACCORDING TO THE VARYING TRAFFIC OF THE WHOLE NETWORK. THIS DISSERTATION PRESENTS MODELS FOR TWO DIFFERENT NETWORK ARCHITECTURES WHICH LEAD TO OPTIMAL USE OF THE CHANNEL CAPACITY UNDER REALISTIC CONSTRAINTS AND OPTIMIZATION FUNCTIONS. FIRSTLY, ONE-LEVEL NETWORKS ARE EXAMINED. THE MAIN CHARACTERISIC OF THE ONE-LEVEL-NETWORK MODEL IN COMPARISON TO OTHER WELL KNOWN MODELS PURSUING TRAFFIC-ROUTING IS THAT INCLUDES TWO PHASES IN ROUTING; SO THE MODEL SIZE AND THE COMPUTER TIME NEEDED FOR ITS SOLUTION IS SUBSTANTIALLY REDUCED. SECOND, FOR THEHIERARCHICAL DIGITAL NETWORKS THE PROPOSED MODELS ARE CHARACTERIZED AS ADAPTIVE CAPACITY ALLOCATION MODELS TO THE VARYING TRAFFIC. MINIMUM TRAFFIC LOSS IN THE WHOLE NETWORK IS ACHIEVED.
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|