ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. - Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ (ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ) ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ(ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΕΝΟΙ) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΕΞΙΣΩΘΕΙ ΑΝΑ ΖΕΥΓΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΦΥΛΛΟ, ΗΛΙΚΙΑ, ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ, ΕΚΠ/ΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΟΝΕΩΝ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ. ΚΥΡΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΤΑΝ: Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ, ΠΟΣΟΤΙΚΛΗΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΘΠΕΔΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

ΤHE PURPOSE OF THIS SEARCH WAS THE STUDY OF THE FAMILY`S ENVIRONMENT INNER CHARACTERISTICS AND THE INVESTIGATION OF THE DEGREE THAT DIFFERENT CHARACTERISTICS DIRECT TO DIFFERENT LITERACY LEVEL. TWO GROUPS, THE EXPERIMENTAL GROUP (ILLITERATES) AND THE CONTROL GROUP(LITERATES), PARTICIPATED IN THE INTERVIEW. THE TWO GROUPS HAD EQUALIZED TO : SEX, AGE, SCHOOL CLASS, PARENT`S EDUCATION, PARENT`S PROFESSION AND FAMILY`S ECONOMICAL LEVEL. THW MAIN CONCLUSION OF THE STUDY WAS THAT THE PARENT`S PARTICIPATION IN THE PUPIL`S ACTIVITIES IN THE HOME AND THE RELATIOSHIP BETWEEN PARENTS AND PUPILS ARE SIGNIFICANT FACTORS TO THE STUDENT`S LITERACY LEVEL.
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10995
Εναλλακτικός τίτλος
ILLITERACY IN PRIMARY SCHOOL. - TΗΕ SIGNIFICANCE OF THE FAMILY ENVIRONMENT  INNER CHARACTERISTICS
Συγγραφέας
ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΠΑΛΗΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ
ΤΖΑΝΗ ΜΑΡΙΑ
ΒΕΡΓΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ- ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ; Γονείς; Δημοτικό σχολείο; Μαθητές; Οικογενειακό περιβάλλον; ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ; ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ -ΠΑΙΔΙΟΥ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά