Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 1976

Περίληψη

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΜΟ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ .ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ - ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΟΡΟΣΗΜΟ ΤΟ 1976 - ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΔΙΔΑΚΡΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΗΝΙΚΩΝ .ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 1982-83 ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ .Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΝ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΗΚΕ ΑΝ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ .Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΔΙ ΔΑΣΚΑΛΙΑΣ .ΤΟ 71% ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ .ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

DIE VORLIEGENDE DISSERTATION STREBT MACH EINEM WISSENSCHAFTLICH FUNDIERTEN SPRACHUNTEMCHT IN DER VOLKASSCHLULE .SIE UNTERSUCHT NAMLULI DEN SPRACHUNTEMCHT-AUSGEHEND VAN JAHR 1976ANS DER JEITE DES "WIE" DES GNECHISCHUNTER -RICHTS.VERGLEICHT WERD U.A. DAS NE NE SPRACHUNTEMCHTPROGRAMM , DAS UN SCHULJAHR 1982/83EINGEFUHRT WUNDE MIT DEM DER VARANGEHENDEN JAHRE .JIN ESTEN TEIL DER ARBEIT WURDE HERMENENTISCH VERFAHREN , UM DIE URCHTIGSTEN STATIONEN DES SPRACHUNTEMCHT ZU ANALYSIEREN UND ZU PRUFEN .DIE AMPIRISCHE FERSCHUNG UNTERSUCH HE FRAGE , OB DER MODERNE SPRACHUNTEMCHT BESSER ALS DER ALTE ORGANISIERT WIRD .DER SPRACHUNTEMCHT IST UNMER NACH LIHRERIENTIERT . 71% DER LEHRERINNEN HAT UNE POSITIVE ANSICHT FUR BAS NEUE SPRACHUNTEMCHTPROGRAMM .DIE KAMMUNKATIONS - AN D HANDLUNGSONENTIERTE FUNKTION DER SPRACHE KOUNTE BEDAUERLICHERWEISE BIS HEUTE NABL KEME ANWENDING FINDEN.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10500
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10500
Συγγραφέας
ΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΡΑΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΤΖΟΥΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΜΑΡΟΥΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γλωσσική διδασκαλία; ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ; ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ; ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ; ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ; ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ; ΠΡΑΞΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά