Μοτίβα χρήσης γλωσσικών στρατηγικών μάθησης από ελληνόφωνους νεαρούς μαθητές της αγγλικής γλώσσας

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να εξερευνήσει μοτίβα αναφερόμενης χρήσης γλωσσικών στρατηγικών μάθησης από ελληνόφωνες μαθητές της αγγλικής γλώσσας στην 6η τάξη Δημοτικού Σχολείου σε σχέση με το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους, τα κίνητρά τους για την εκμάθηση της αγγλικής και το φύλο τους. Η κύρια ερευνητική υπόθεση προτείνει ότι και οι τρεις μεταβλητές ασκούν επιρροή στη χρήση στρατηγικών από αυτούς τους μαθητές. Στόχος είναι η επισήμανση των στρατηγικών εκείνων οι οποίες διαφοροποιούν τους μαθητές υψηλότερου επιπέδου γλωσσομάθειας από αυτούς με χαμηλότερο επίπεδο καθώς και η αξιοποίηση αυτής της γνώσης για εμπλουτισμό των στρατηγικών οδών των μαθητών και επαύξηση της επίτευξής τους στη γλώσσα-στόχο. Υιοθετήθηκε και ποσοτική και ποιοτική προσέγγιση με συνολικό δείγμα 763 συμμετεχόντων σε είκοσι επτά Δημοτικά Σχολεία στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα ερευνητικά εργαλεία ήταν ένα ερωτηματολόγιο στρατηγικών προσαρμοσμένο από τον «Κατάλογο Στρατηγικών για Εκμάθηση Γλώσσας» (“Strategy Inventory for ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study seeks to explore patterns of reported language learning strategy use by EFL Greek-speaking 6th-graders in elementary school in relation to their language proficiency level, motivation to learn English, and gender. The main research hypothesis posits that all the three variables exert influence on the strategy deployment of those learners. The aim is to pinpoint those strategies which differentiate higher- from lower-proficiency students and utilize that knowledge in order to enrich learners’ strategic ways and enhance their achievement in the target language. Both a quantitative and a qualitative approach were adopted with an entire sample of 763 participants in twenty-seven elementary schools in the city of Thessaloniki. The elicitation tools used were a strategy questionnaire adapted from Oxford’s (1990) Strategy Inventory for Language Learning (SILL) so that it could best be suited for the needs of the young learners, a background questionnaire where motivation to ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24616
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24616
ND
24616
Εναλλακτικός τίτλος
Patterns of language learning strategy use by greek-speaking young learners of English
Συγγραφέας
Βρεττού, Αθηνά (Πατρώνυμο: Χαράλαμπος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Ψάλτου-Τζόυσυ Αγγελική
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
Σουγάρη Αρετή-Μαρία
Μητακίδου Χριστοδούλα
Γαβριηλίδου Ζωή
Γρίβα Ελένη
Αλεξίου Θωμαή
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Γλωσσικές στρατηγικές μάθησης; Μαθητές, Νεαροί; Γλωσσομάθεια, Επίπεδο; Κίνητρα για την εκμάθηση της αγγλικής; Φύλο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
385 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)