Η επίδραση της δεύτερης γλώσσας στην ανάπτυξη της τρίτης

Περίληψη

Η παρούσα εργασία ερευνά την απόκτηση άρθρων και αντωνυμιών σε θέση αντικειμένου στην Αγγλική ως τρίτη γλώσσα από τουρκόφωνους ομιλητές της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Η πειραματική αυτή ομάδα συγκρίνεται με φυσικούς ομιλητές της Ελληνικής οι οποίοι μαθαίνουν αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα. Το επίπεδο γλωσσομάθειας στην αγγλική γλώσσα και για τις δύο ομάδες είναι lower-intermediate. Οι ομάδες αποτελούνται από μαθητές γυμνασίου στον Έβρο οι οποίοι παρακολούθησαν μαθήματα αγγλικών στα πλαίσια του σχολικού προγράμματος από τη συγγραφέα της διατριβής. Κατά την περίοδο συλλογής των δεδομένων (2004-2006) η μελέτη της απόκτησης των άρθρων στην τρίτη γλώσσα ήταν μια σχετικά ανεξερεύνητη περιοχή σε σχέση με αντίστοιχες μελέτες τη δεύτερη γλώσσα. Παράλληλα, η τυπολογική απόσταση ανάμεσα στην Τουρκική γλώσσα από τη μία πλευρά και στη Ελληνική/Αγγλική από την άλλη όσον αφορά στο σύστημα των άρθρων και στη δυνατότητα παράλειψης αντωνυμιών αντικειμένου αποτέλεσαν το έναυσμα για την εκπόνηση αυτής της ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study investigates third language acquisition of articles and object pronouns in English L3 by successive bilingual speakers of Turkish L1/Greek L2. This group of speakers is compared to monolingual speakers of Greek L1 learning English as an L2. The level of proficiency in English for both groups is Lower Intermediate. Additionally, a pilot group of Greek L1 and Turkish L1/Greek L2 speakers of English at an Intermediate level is examined in the same phenomena. The population comprising the participants in this study are secondary school students in the region of Evros, Greece, who attended English language classes taught by the author of this dissertation. At the time when data collection for this study commenced (i.e. 2004), the acquisition of English articles as an L2 had already received a lot of attention but L3 acquisition of the same category was a relatively under-explored area. Therefore, its investigation would produce results touching upon a novel area of research. Howe ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27437
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27437
ND
27437
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of L2 in the development of L3
Συγγραφέας
Αυγερινού, Δέσποινα (Πατρώνυμο: Αρίσταρχος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
Αγαθοπούλου Ελένη
Ψάλτου-Joycey Αγγελική
Παπαδοπούλου Δέσποινα
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
Αλεξίου Θωμαή
Σταύρου-Σηφάκη Μελίτα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Απόκτηση τρίτης γλώσσας; Άρθρα; Αντωνυμίες; Κλιτικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)