Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Ο λόγος των εκπαιδευτικών και ο λόγος για τους εκπαιδευτικούς: εκπαίδευση, εκπαιδευτικοί και ταυτότητες την περίοδο 1945-1949 στην περιοχή της Φλώρινας | Κουρεμένου, Ειρήνη Γ. | |
2020 | Το φαινόμενο του βανδαλισμού της υπαίθριας γλυπτικής στην πόλη της Θεσσαλονίκης (1896-2018): καλές πρακτικές για την πρόσληψη και την αντιμετώπισή του στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Ορφανίδης, Δωρόθεος Γ. | |
2020 | Πειραματική επιμορφωτική παρέμβαση σε εκπαιδευτικούς της πράξης στο αντικείμενο της εκτίμησης | Μουράτογλου, Αναστασία Ι. | |
2020 | Τα δημοτικά σχολεία ως επαγγελματικές κοινότητες μάθησης και η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών | Μπαλάση, Αικατερίνη Ν. | |
2020 | Πανοπτισμός και κανονικοποίηση: η πρόσβαση στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση και η γέννηση των εισαγωγικών εξετάσεων σύμφωνα με την αρχαιολογική και γενεαλογική μέθοδο του M. Foucault από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του Πανεπιστημίου έως και την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1964 | Γκαρανάτσιου, Δέσποινα Γ. | |
2020 | Αξιοποίηση αισθητήρων κίνησης για τη διδασκαλία Φ.Ε. στο δημοτικό, μέσω της προσέγγισης μάθησης μέσω παιχνιδιών (game based learning) | Κανδρούδη, Μαρίνα Α. | |
2020 | Οι κοινωνικές και πολιτισμικές αναπαραστάσεις της αγγλοσαξονικής κουλτούρας στα σχολικά εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Καρρά, Βασιλική Χ. | |
2020 | Ο χώρος της πολυπλοκότητας ως χώρος αναζήτησης σύγχρονης εκφραστικής φόρμας στη ζωγραφική | Μαυρομμάτης, Αριστείδης Γ. | |
2020 | Η ιδιότητα του πολίτη στο ελληνικό γενικό λύκειο: δυνατότητες και όρια ανάπτυξής της σε πλαίσιο εκπαιδευτικών παρεμβάσεων | Σειρά, Ευαγγελία Γ. | |
2020 | Ο ρόλος των εθνικών προσχολικών αναλυτικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση κριτικά σκεπτόμενων ενεργών πολιτών: οι περιπτώσεις της Ελλάδας, Γαλλίας, Γερμανίας, Σουηδίας και Φινλανδίας | Μαργαρίτη, Αδαμαντία Α. | |
2020 | Η διδασκαλία θεμάτων σχετικών με το γενετικό έλεγχο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: γνώσεις και στάσεις των μαθητών, παιδαγωγικές επιλογές των εκπαιδευτικών και διδακτικές παρεμβάσεις | Παπαδέλη, Ελευθερία Θ. | |
2020 | Η πρακτική της σχολικής διαμεσολάβησης για την επίλυση συγκρούσεων στο δημοτικό σχολείο: προϋποθέσεις, δυνατότητες και όρια εφαρμογής της | Λιθοξοΐδου, Αγγελική Γ. | |
2020 | Εφαρμογές των αρχών και συστημάτων της ΔΟΠ των excellence model στο Μάνατζμεντ και οι στρατηγικές προώθησης στην Εκπαίδευση. Η μέτρηση της ικανοποίησης και πιστότητας του ανθρώπινου παράγοντα και η δυναμική εφαρμογής της εκπαιδευτικής στρατηγικής στο εκπαιδευτικό σύστημα. | Φωτιάδου, Χριστίνα Γ. | |
2019 | Η συμπεριληπτική εκπαίδευση στην Ελλάδα: στατιστική ανάλυση των απόψεων και των στάσεων μαθητών, εκπαιδευτικών και φοιτητών σχετικά με την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολικό πλαίσιο γενικής αγωγής | Πολυζοπούλου, Κωνσταντία Χ. | |
2019 | Φυσικές και υπερφυσικές ερμηνείες υπαρξιακών ζητημάτων κατά τη διάρκεια της ζωής: συναισθηματικοί, γνωστικοί και κοινωνικοί παράγοντες | Γεωργιάδου, Τριανταφυλλιά Σ. | |
2019 | Ο μύθος στην ψηφιακή εποχή: ενίσχυση της δεξιότητας κατανόησης του προφορικού λόγου από παιδιά προσχολικής ηλικίας | Γκαντιά, Ελένη Δ. | |
2019 | Διαθεματικότητα και κοινωνικό σχολείο: διερεύνηση των δυνατοτήτων ενός εποικοδομητικού συσχετισμού μέσω των ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων | Τόλιου, Αναστασία Ι. | |
2019 | Ανάπτυξη και εφαρμογή μιας δοκιμασίας αξιολόγησης των διαπροσωπικών ικανοτήτων για εκπαιδευτικούς και υποψήφιους επαγγελματίες της ειδικής και γενικής αγωγής: διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της επαγγελματικής εξουθένωσης και του διαπροσωπικού στυλ των εκπαιδευτικών | Παυλίδου, Κυριακή Μ. | |
2019 | Τα νοήματα και ο κοινωνικός προβληματισμός της φωτογραφίας στα χρόνια του ελληνικού εμφυλίου πολέμου | Εφέογλου, Ελένη Σ. | |
2019 | Η εξέλιξη της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου στις φυσικές επιστήμες μέσω αναστοχασμού των εκπαιδευτικών σε ένα πρόγραμμα καινοτόμων διδακτικών μαθησιακών σειρών | Χαϊτίδου, Μαρία Η. | |