Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Social Sciences
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
1998Τεχνικές και μοντέλα συνολοκλήρωσης στην πρόβλεψη της τουριστικής ζήτησης για την ΕλλάδαΛαθήρας, Πέτρος
2015Τεχνικές πολυκριτήριας ανάλυσης και περιβάλλουσας ανάλυσης δεδομένων για τον εξορθολογισμό των αγροτικών επιδοτήσεωνΒαλιάκος, Αθανάσιος Κ.
2015Τεχνικές προσομοίωσης / κλινικών σεναρίων εικονικών ασθενών για χρήση στην ιατρική εκπαίδευση και αξιολόγηση, στον τομέα της καρδιολογίαςΝτάφλη, Ελένη Λ.
1996ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣΑθανασίου, Εμμανουήλ Α.
2021Τεχνοεπιστήμη, εξουσία, ανθρώπινα δικαιώματα και ένα μοντέλο ηθικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο του τεχνοπολιτισμούΧατζίκου, Στυλιανή Θ.
2008Τεχνοκρατική ιδεολογία και εκπαιδευτική πολιτική στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα: όρια και αντιφάσειςΚορομπόκης, Δημήτριος Β.
2018Τεχνολογίες μη γραμμικών μέσων επικοινωνίας για τη διαχείριση του πολιτισμού: η περίπτωση της ΘεσσαλονίκηςΨωμαδάκη, Οφηλία Ι.
2012Τεχνολογικά συστήματα για τη σύνθεση ομάδων συνεργατικής μάθησης με βάση το μαθησιακό τύπο του εκπαιδευόμενουΚυπριανίδου, Μαρία Μ.
2002Τεχνολογική μάθηση μέσα από συνεργασίες: μια εφαρμογή στην ελληνική αμυντική βιομηχανίαΡαφαηλίδης, Απόστολος Ε.
1995ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: ΜΙΑ ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ (1970-1990)Χριστόπουλος, Δημήτριος
1994ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΦΥΛΟ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣΣτρατηγάκη, Μαρία
2010Τεχνοοικονομική ανάλυση δικτύων επόμενης γενιάςΡοκκάς, Θεόδωρος Ν.
2019Τεχνοοικονομική αξιολόγηση προγραμμάτων αναβάθμισης αστικού και περιαστικού περιβάλλοντοςΚοψιδάς, Οδυσσέας Ν.
2015Τζάνι Ροντάρι-Ευγένιος Τριβιζάς: ανατρεπτικές πτυχές του έργου τουςΑφεντουλίδου, Άννα Ν.
2004Τηλεοπτική διαφήμιση και παιδί προσχολικής ηλικίας στη ΕλλάδαΣεμεντεριάδης, Θεμιστοκλής Ν.
2004Τιμολόγηση και διαφοροποίηση προϊόντος σε ολιγοπωλιακές αγορές υπό αβεβαιότηταΧρήστου, Χαράλαμπος Α.
1986ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝΚαμπούρης, Δημήτριος
1978Τίτλοι επενδύσεως μετοχαί ομολογίαι και συναφείς τίτλοι κατά το ιδιωτικόν διεθνές δίκαιονΜπερνίτας, Παναγιώτης-Μαρίνος
1996ΤΜΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΣπάθης, Χαράλαμπος Θ.
2021Τμηματοποίηση των ψηφοφόρων στο πλαίσιο του πολιτικού μάρκετινγκ: ανάλυση των κινήτρων και της συμπεριφοράς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςΜόχλα, Βάγια Δ.