Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Social Sciences
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2011Τα τουρκικά πολιτικά κόμματα κατά την περίοδο 1918-1938: η πολύπλοκη διαχείριση του εκσυγχρονισμού στην Τουρκία σε ένα πολιτικό και ημι-στρατιωτικό σύστημαΣτέλγιας, Νικόλαος Α.
2020Τα υπερκινητικά παιδιά στην προσχολική εκπαίδευση: ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων μουσειοπαιδαγωγικής ως διαδικασία μιας εναλλακτικής κοινωνικοποίησης των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο νηπιαγωγείοΖαφειροπούλου, Αδαμαντία Λ.
2022Τα υποκειμενικά και αντικειμενικά όρια της συμφωνίας περί διαιτησίαςΤσερτσίδου, Ραφαήλα Δ. 
2022Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της ΑυτοδιάθεσηςΚόντος, Παναγιώτης Χ.
2014Ταυτότητα και ετερότητα στη λογοτεχνία: ανάγνωση της εθνικής ταυτότητας σε πεζογράφους που βίωσαν τη Μικρασιατική καταστροφή και στους μεταψυχροπολεμικούς ομοτέχνους τουςΘανασιά, Τριανταφυλλιά Λ.
2023Ταυτότητα των εκπαιδευτικών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια αφηγηματική διερεύνηση της εμπειρίαςΓρίλλια, Παναγιώτα-Μαρία Δ.
2007Ταυτότητες φύλου στην οικογένεια: γονεϊκές πεποιθήσεις και πρακτικές και η υποκειμενική εμπειρία του ανδρισμού και της θηλυκότητας εκ μέρους των εφήβωνΜαζηρίδου, Ευδοξία Π.
2008Ταυτότητες φύλου στο λόγο μαθητών και μαθητριών εφηβικής ηλικίας για την εργασίαΚαραμπατζάκη, Δέσποινα Ν.
1989ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΩΝΤσερκέζος, Δίκαιος
2015Τα φαινόμενα της σχολικής επιθετικότητας και η σχέση τους με την ψυχική υγεία στο περιβάλλον του σχολείου: μια πολυεπίπεδη διερεύνηση σε λύκεια της Βορειοδυτικής ΕλλάδαςΓκάτσα, Τατιανή Ι.
2014Τα φιλαράκια: σχεδιασμός, κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη συναισθηματική ανθεκτικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείουΨύλλου, Αγορίτσα Ν.
2020Τα χαρακτηριστικά της σχολικής φήμης στην ελληνική δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΓαργανουράκης, Βασίλειος Α.
2015Τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών σχέσεων που διαμορφώνονται ανάμεσα στους μαθητές με ήπια νοητική ανεπάρκεια και στους συνομηλίκους τους στο δημοτικό σχολείοΕυκαρπίδης, Πολυχρόνιος Δ.
1989ΤΑ ΧΕΡΣΑΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΔημητρακόπουλος, Ηλίας
2003Τα χρονικά όρια εργασίας: αποκλίσεις από το κανονικό ωράριοΚιοσσέ-Παυλίδου, Λευκή 
2017Τα χρυσόβουλλα και το κανονιστικό τους περιεχόμενο στο Βυζαντινό δίκαιο: από την εμφάνισή τους μέχρι το 1204Κόλλιας, Βασίλειος-Αλέξανδρος Ν. 
2001Τεστ πρώιμης ανίχνευσης της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας παιδιών 4-6 ετών (ΤΕΠ-Υ 4-6)Δημητρίου, Μαλάμω Β.
2009Τέχνη και πολιτική: οι μεταμορφώσεις του ρεαλισμού μέσα από το έργο του Χρήστου Μποκόρου, της Βάνας Ξένου, του Γιώργου Ρόρρη και του Εδουάρδου ΣακαγιάνΒενιεράκη, Ειρήνη
2023Τέχνη, περιβάλλον και εκπαίδευση: αξιοποίηση ερεθισμάτων από το περιβάλλον για την καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο και αξιοποίηση της τέχνης ως μέσου για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: μελέτη περίπτωσης σε ορεινή κοινότηταΦραγγίδης, Μανώλης Π. 
2022Τεχνητή νοημοσύνη: μια ηθικο-συνταγματική θεώρησηΠαναγοπούλου, Φερενίκη Θ.