Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2011 | Τα τουρκικά πολιτικά κόμματα κατά την περίοδο 1918-1938: η πολύπλοκη διαχείριση του εκσυγχρονισμού στην Τουρκία σε ένα πολιτικό και ημι-στρατιωτικό σύστημα | Στέλγιας, Νικόλαος Α. | |
2020 | Τα υπερκινητικά παιδιά στην προσχολική εκπαίδευση: ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων μουσειοπαιδαγωγικής ως διαδικασία μιας εναλλακτικής κοινωνικοποίησης των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο νηπιαγωγείο | Ζαφειροπούλου, Αδαμαντία Λ. | |
2022 | Τα υποκειμενικά και αντικειμενικά όρια της συμφωνίας περί διαιτησίας | Τσερτσίδου, Ραφαήλα Δ. | |
2022 | Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Αυτοδιάθεσης | Κόντος, Παναγιώτης Χ. | |
2014 | Ταυτότητα και ετερότητα στη λογοτεχνία: ανάγνωση της εθνικής ταυτότητας σε πεζογράφους που βίωσαν τη Μικρασιατική καταστροφή και στους μεταψυχροπολεμικούς ομοτέχνους τους | Θανασιά, Τριανταφυλλιά Λ. | |
2023 | Ταυτότητα των εκπαιδευτικών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια αφηγηματική διερεύνηση της εμπειρίας | Γρίλλια, Παναγιώτα-Μαρία Δ. | |
2007 | Ταυτότητες φύλου στην οικογένεια: γονεϊκές πεποιθήσεις και πρακτικές και η υποκειμενική εμπειρία του ανδρισμού και της θηλυκότητας εκ μέρους των εφήβων | Μαζηρίδου, Ευδοξία Π. | |
2008 | Ταυτότητες φύλου στο λόγο μαθητών και μαθητριών εφηβικής ηλικίας για την εργασία | Καραμπατζάκη, Δέσποινα Ν. | |
1989 | ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΩΝ | Τσερκέζος, Δίκαιος | |
2015 | Τα φαινόμενα της σχολικής επιθετικότητας και η σχέση τους με την ψυχική υγεία στο περιβάλλον του σχολείου: μια πολυεπίπεδη διερεύνηση σε λύκεια της Βορειοδυτικής Ελλάδας | Γκάτσα, Τατιανή Ι. | |
2014 | Τα φιλαράκια: σχεδιασμός, κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη συναισθηματική ανθεκτικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείου | Ψύλλου, Αγορίτσα Ν. | |
2020 | Τα χαρακτηριστικά της σχολικής φήμης στην ελληνική δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Γαργανουράκης, Βασίλειος Α. | |
2015 | Τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών σχέσεων που διαμορφώνονται ανάμεσα στους μαθητές με ήπια νοητική ανεπάρκεια και στους συνομηλίκους τους στο δημοτικό σχολείο | Ευκαρπίδης, Πολυχρόνιος Δ. | |
1989 | ΤΑ ΧΕΡΣΑΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | Δημητρακόπουλος, Ηλίας | |
2003 | Τα χρονικά όρια εργασίας: αποκλίσεις από το κανονικό ωράριο | Κιοσσέ-Παυλίδου, Λευκή | |
2017 | Τα χρυσόβουλλα και το κανονιστικό τους περιεχόμενο στο Βυζαντινό δίκαιο: από την εμφάνισή τους μέχρι το 1204 | Κόλλιας, Βασίλειος-Αλέξανδρος Ν. | |
2001 | Τεστ πρώιμης ανίχνευσης της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας παιδιών 4-6 ετών (ΤΕΠ-Υ 4-6) | Δημητρίου, Μαλάμω Β. | |
2009 | Τέχνη και πολιτική: οι μεταμορφώσεις του ρεαλισμού μέσα από το έργο του Χρήστου Μποκόρου, της Βάνας Ξένου, του Γιώργου Ρόρρη και του Εδουάρδου Σακαγιάν | Βενιεράκη, Ειρήνη | |
2023 | Τέχνη, περιβάλλον και εκπαίδευση: αξιοποίηση ερεθισμάτων από το περιβάλλον για την καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο και αξιοποίηση της τέχνης ως μέσου για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: μελέτη περίπτωσης σε ορεινή κοινότητα | Φραγγίδης, Μανώλης Π. | |
2022 | Τεχνητή νοημοσύνη: μια ηθικο-συνταγματική θεώρηση | Παναγοπούλου, Φερενίκη Θ. | |