Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2008 | Τα κριτήρια και οι διαδικασίες αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας υποχρεωτικής εκπαίδευσης και της επιλογής των στελεχών στην Ελλάδα και την Αγγλία: συγκριτική μελέτη | Νίκα, Μαρία Β. | |
2022 | Τα λάθη στον λόγο των μαθητών: στάσεις και διδακτικές πρακτικές διαχείρισης των γλωσσικών λαθών από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | Μαρμούτα, Βασιλική Π. | |
2008 | Τα λογοτεχνικά περιοδικά της Ρούμελης (1950-1967) και η συμβολή τους στην πνευματική ζωή της περιοχής | Μανικάρου, Μεταξούλα Δ. | |
2020 | Τα μαζικά ανοικτά ηλεκτρονικά μαθήματα στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών: μελέτη παραγόντων σχεδιασμού και αποτελεσματικότητας | Κούκης, Νικόλαος Ι. | |
2010 | Τα μαθηματικά στο χώρο εργασίας και η σύνδεσή τους με την τυπική εκπαίδευση | Τριανταφύλλου, Χρυσαυγή Ν. | |
2008 | Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και η τοπική αυτοδιοίκηση ως εργαλεία εφαρμογής μη τυπικής περιβαλλοντικής εκπαίδευσης | Τσέκος, Χρήστος Α. | |
2020 | Τα μουσικά παιχνίδια των παιδιών στην ελληνική σχολική αυλή: εθνογραφική έρευνα | Σαλτάρη, Ρεγγίνα Β. | |
2007 | Τα νανουρίσματα στην Κρήτη σήμερα. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και η εφαρμογή διδακτικού μοντέλου στο νηπιαγωγείο | Μπαδιεριτάκη, Μαρία Ι. | |
2002 | Τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία στην Ελληνική εκπαίδευση: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση | Φύκαρης, Ιωάννης Μ. | |
2002 | Τα όρια του εκσυγχρονισμού καθ' υπαγόρευση: η αναπτυξιακή βοήθεια της διεθνούς τράπεζας στην ελληνική εκπαίδευση και η εκπαιδευτική πολιτική στην Ελλάδα (1966-1989) | Καψάσκη, Αγγελική Δ. | |
2008 | Τα όρια του μετασχηματισμού της εθνοτικής ταυτότητας | Τρομάρα, Σοφία | |
2014 | Τα παιδιά στο πλαίσιο της επιστημονικής και της πολιτικής ενασχόλησης με τον κοινωνικό αποκλεισμό | Σταγιά, Πεφκούλα Ι. | |
2015 | Τα σχολικά βιβλία των θρησκευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (1974-2006): διαχρονική έρευνα υπό το πρίσμα της εκπαίδευσης για την ειρήνη και τα δικαιώματα του ανθρώπου | Τσέκου, Αικατερίνη Α. | |
2000 | Τα σχολικά εγχειρίδια των νεοελληνικών αναγνωσμάτων στη μέση εκπαίδευση και η ιδεολογία τους (1917-1977) | Κουμπάρου-Χανιώτη, Χρυσάνθη | |
2021 | Τα ταξικά και εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά των βιομηχανικών εργατών και εργατριών σε εργοστάσια του Βόλου | Καπραβέλου, Αλεξία Α. | |
2020 | Τα τέρατα σε ελληνικούς, τουρκικούς και σλαβικούς μύθους: η εκπαιδευτική αξιοποίηση της μυθολογίας στη διαχείριση του παιδικού φόβου και στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού | Χαμζαδάκη, Γεωργία Ι. | |
2020 | Τα υπερκινητικά παιδιά στην προσχολική εκπαίδευση: ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων μουσειοπαιδαγωγικής ως διαδικασία μιας εναλλακτικής κοινωνικοποίησης των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο νηπιαγωγείο | Ζαφειροπούλου, Αδαμαντία Λ. | |
2023 | Ταυτότητα των εκπαιδευτικών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια αφηγηματική διερεύνηση της εμπειρίας | Γρίλλια, Παναγιώτα-Μαρία Δ. | |
2014 | Τα φιλαράκια: σχεδιασμός, κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη συναισθηματική ανθεκτικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείου | Ψύλλου, Αγορίτσα Ν. | |
2020 | Τα χαρακτηριστικά της σχολικής φήμης στην ελληνική δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Γαργανουράκης, Βασίλειος Α. | |