Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2011 | Σχολικός εκφοβισμός - θυματοποίηση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: ενδοπροσωπικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες | Βλάχου, Μαρία | |
2014 | Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση στο γυμνάσιο: ο ρόλος των εξωγενών και των ενδογενών χαρακτηριστικών του σχολείου στο πλαίσιο της οικοσυστημικής προσέγγισης | Κάπαρη, Κωνσταντίνα Δ. | |
2009 | Σώματα κειμένων και γλωσσική εκπαίδευση: δυνατότητες αξιοποίησης στη διδασκαλία της ελληνικής και συγκρότηση παιδαγωγικά κατάλληλων σωμάτων κειμένων | Γιάγκου, Μαρία Ε. | |
2018 | Σωματική δυσαρέσκεια παιδιών με υπερβάλλον βάρος: διερεύνηση της σύνδεσής της με τη σωματική δυσαρέσκεια των γονέων τους | Καραογλανίδης, Αβραάμ Α. | |
2023 | Τhe inclusion of children with functional neurodevelopmental disorders (high functioning autism) in the greek formal education before and during the covid-19 pandemic: teachers’ perceptions and attitudes on the inclusion of children with functional autism, the bidirectional influences in the classroom and the inclusion processes | Φοδελιανάκης, Αντώνιος Κ. | |
1993 | ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ | Μητακίδου-Κοκκώνη, Χριστοδούλα Χ. | |
1994 | ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥΣ | Αλιμήσης, Δημήτριος | |
2007 | Τα αναλυτικά προγράμματα και η διδακτική μεθοδολογία στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και των κειμένων: στην προσχολική αγωγή και στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση: θεωρία και πράξη | Παπά, Μόνικα Α. | |
2014 | Τα αναλυτικά προγράμματα και τα κυπριακά σχολικά βιβλία ιστορίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο κατά την περίοδο της αγγλοκρατίας (1878-1960): η διάχυση της εθνικής και αποικιακής ιδεολογίας | Αργυρού, Χρήστος Α. | |
2017 | Τα αναστασιματάρια Πέτρου Εφεσίου και Ιωάννου Πρωτοψάλτου: μορφολογική και διδακτική προσέγγιση | Πενέτης, Γεώργιος Ν. | |
2023 | Τα ανθρωπογεωγραφικά χαρακτηριστικά των μαθητών ως παράγοντας διδακτικής αποτελεσματικότητας σε δίγλωσσα σχολεία: διακρατική, συγκριτική μελέτη | Κατερίνη, Ιωάννα Ε. | |
2020 | Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: ταυτότητα, κοινωνική σύνθεση, δημόσιος και ιδιωτικός λόγος | Νικολοπούλου, Αικατερίνη Γ. | |
2020 | Τα δημοτικά σχολεία ως επαγγελματικές κοινότητες μάθησης και η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών | Μπαλάση, Αικατερίνη Ν. | |
2021 | Τα δημοτικά τραγούδια των Πομάκων της Θράκης στο πλαίσιο της βαλκανικής μουσικής παράδοσης: συγκριτική μελέτη πολιτιστικών αλληλεπιδράσεων και διερεύνηση δυνατοτήτων παιδαγωγικής αξιοποίησής τους | Κόκκας, Νικόλαος Θ. | |
2020 | Τα διαδικτυακά παιχνίδια μεγάλου πλήθους παικτών ως μορφές ιστορικής αναπαράστασης και η επίδρασή τους στην ιστορική κουλτούρα των φοιτητών | Στουραΐτης, Ηλίας Π. | |
1990 | ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ 1878-1911 | Ανδρέου, Αποστόλης | |
2020 | Τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IAS) αναφορικά με τις γνωστοποιήσεις επί των λειτουργικών τομέων των επιχειρήσεων στην Ευρώπη | Κατσίδης, Ορέστης Α. | |
2021 | Τα διηγήματα στα κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: αφηγηματολογική προσέγγιση των μυθοπλαστικών χαρακτήρων | Σταυρογιαννοπούλου, Ευθυμία Γ. | |
2006 | Τα δικαιώματα των μαθητών στο σχολείο και η στάση των εκπαιδευτικών | Αθανασάκης, Νικόλαος Δ. | |
2000 | Τα ελληνικά παιδαγωγικά περιοδικά (1898-1930): από την Εθνική Αγωγή στη Νέα Αγωγή και το Σχολείο Εργασίας | Μπαλτά, Σοφία Σ. | |